-
Det låter ju toppen!Cia80 skrev 2007-04-22 21:07:50 följande:Fi och lusse,Det beror helt på när han är klar med det han måste bli klar med. Ev. slutet på nästa månad, om vi har tur. -
Skrutt 83 skrev 2007-04-22 21:09:14 följande:
Fi: Ja jag håller helt med om att det inte handlar om att ha bråttom utan att man är redo. Har försökt få min älskade att förstå att hela min kropp skriker efter bebis. Inte bara huvudet som talar om att man vill ha bebis nu utan det är den biologiska klockan. Killar kan nog inte förstå hur det är.Oh yes, min klocka ringer som tokig!!! Ständigt ständigt detta ringande!
Åååå tänk om man hade en liten bebis hos sig just just NU! *tokig* -
Cia: Ja, fy så taskigt sagt!!!
Skrutt 83 skrev 2007-04-22 21:14:51 följande:
Fi: Ja eller hur?! Man blir ju knäpp av detta ringande =) Skulle göra allt för en liten, varför går tiden så långsamt?Vad har ni för planer för kvällen?Kvällen blir lugn. Hade en hektiskt helg med tjejerna från Stockholm här. hehe...
Är faktiskt civilingenjör i Industriell Ekonomi, och inte ekonom
Utbildad på KTH i Stockholm... Mannen har gått samma utbildning, men han tog den andra vägen (som i:are kan man i slutändan gå två vägar) och jobbar mer inom teknik.
-
men här vill du väl iaf fortf hänga? Don't you leave us girl!Cia80 skrev 2007-04-22 21:26:15 följande:Fröken,Tack för att du håller tummarna för min skull.Känns dock som att vi inte kommer nånstans nu. Så jag ger upp för ett tag nu. Ska verkligen försöka att inte prata varken bröllop eller bebis med honom på ett tag. -
Skrutt 83 skrev 2007-04-22 21:29:56 följande:
Kan vi inte försöka hitta på en bakelse som vi döper till syltfisk som vi kan fika med när vi ses? Typ en kladdkaka eller sockerkaka i form av en fisk? Med hallon eller jordgubbssylt eller nåt? HIHIoh, ja ja ja!!! låter supergott! -
lusse: å så gulligt med din sambo och 5-månaders bebisen. Kan nästan se det framför mig (trots att jag inte känner din sambo) hihi...
det sötaste jag har upplevt med min man var i vintras då vi var på julfest. Där var oxå en ursöt tvåårig kille. Min man lekte lite med honom och kastade upp honom i luften en gång. Efter detta sprang lille tvååringen hela tiden efter honom och höll upp armarna och visade att han ville bli uppkastad igen och igen och igen... jag blev såååå salig och fick tårar i ögonen
-
...ska tillägga att mannen har tre yngre bröder, varav en sladdis, så han har mycket erfarenhet av barnlekar och blöjbyten *gillas skarpt*
-
Skrutt 83 skrev 2007-04-22 21:37:39 följande:
Fi: Ahha ok! =) Men du var från Bromma va? Jag gick i bromma gymnasium inte det roligaste direkt!Jo jag är från Bromma, men gick på Norra Real istället. Gillade inte Bromma Gymnasium... -
skrutt: bodde du oxå i Bromma då?
-
cia: ta hand om sambon och dig själv!