• Kelso

SYLTFISK

presens konjunktiv skrev 2007-05-03 21:40:46 följande:

Så härligt, Kelso! Min katt vägrar att sova i sängen, men båda hundarna vill ligga så nära som möjligt.
    Va du glad för det=)
    Jag har försökt att stänga ute kissarna ur sovrummet, men då krafsar de på dörren heeeeeela natten och jag blir TOKIG!
  • Kelso

presens konjunktiv skrev 2007-05-03 21:46:30 följande:

Förresten, Kelso, varför "Kelso"?
    Kelso som i that 70:ts show (med aschton kutcher)*oj vad mycket stavfel* och donna från samma tv-program.

nakenkissen heter Pulver, men honom har inte vi döpt utan uppfödaren.

Hunden Harry, tja, dynamit harry kanske=)
  • Kelso
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-03 23:11:27 följande:
    Men!! Inte sova nu tjejer....!! Sambon öveträffade sig själv idag med att beställa hem min favoritmat, mina favoritblommor, mitt favoritvin osv. Och sen när vi sitter och äter frågar han "Vad är det för papper uppe på bohyllan?" Va, frågar jag. "ja uppe där, se efter..." Jag klive rupp på en stol och ser efter....och vad ligger där? Broshyrer på förlovningsringar!!! Med ett stooooort leende frågar han om jag vill förlova mig med honom. Klart jag vill!!!
    GRATTIS

Hur länge har ni varit tillsammans?
  • Kelso
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-04 09:02:13 följande:
    Tack tjejer! Ja vi är inte förlovade på "riktigt"...vi ska se ut ringar och sen blir det nog på midsommarafton! Han vill att vi ska planera själva grejen tillsammans. Fi:Det låter som att du har ett väldigt roligt jobb, rätt?
    Midsommar blir ju jättemysigt!! Ska ni göra något speciellt då?
  • Kelso
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-05 22:00:53 följande:
    Ja, strunta i badrummet och häng här med oss Jag fick bara 1.0 på HP....men e nöjd....har värsta förkylningen och feber när jag gjorde det så! Det bör räcka till för att ta sig in.
    skulle du söka in till sjuksköterskeprogrammet?
    Vart skulle du söka till?
  • Kelso

hejsan hoppsan=)
    Igår var jag på Mamma Mia i gbg... Den var jättebra!!
    Hade fått biljetter till föreställningen, annars hade jag aldrig gått då en biljett kostar 650:-

Kul att vissa fått sin partner att köra avbrutet...det kör vi med.
    Jag slutade med min p-ring för typ ett halvårsedan, och gick ner i vikt en massa. Nu kan jag ta av mig byxorna utan att knäppa upp dom ens (och jag var inte ens tjock innan, vägde ca 64 å 172 lång)

• Kelso

Skrutt 83 skrev 2007-05-08 12:04:10 följande:

Hur tyckte du den fungerade då? Ja ska bli skönt att sluta mata kroppen med hormoner, och se vad som händer med humör, lust och vikt. Även om jag mår ok så känner man sig ju ändå påverkad av hormonerna.
    jo, jag var nöjd, men det är helt klart bättre utan någonting alls...
    Jag blev gladare, fick mer lust och gick ner lite i vikt...
  • Kelso

Skrutt 83 skrev 2007-05-08 12:13:38 följande:

Kelso: Ja det är ju inte helt fel! Tycker min stackars kropp är värd en break nu efter 8 år med hormoner. Skulle vara så snopet om man åt ända fram till det var dags att börja försöka och att kroppen inte ville komma igång. Föredrar att ge den lite extra tid att komma igen!
    precis, det är skönt att låta kroppen vila lite... Det är dax för ett preventivmedel för män nu tycker jag (förutom kondom)
  • Kelso

Skrutt 83 skrev 2007-05-08 14:02:51 följande:

kelso: Ja verkligen. Pratade med sambon igår, ang typ p-piller för män. Då sa han att han aldrig skulle stoppa i sig det... Fin inställning va? =)
    haha...då kan han ju inte tvinga dig heller...! Och om han inte vill använda kondom så fine för honom! SEXVÄGRA isf=)=)
Svar på tråden SYLTFISK