Inlägg från: Elessario |Visa alla inlägg
  • Elessario

SYLTFISK

haha ang kombi så har vi ju en nu.. vi har sagt att den var bra för hunden, men så har jag skämtsamt sagt att det är bra att få plats med barnvagn.. men ingen tror att vi kommer skaffa barn innan jag läst färdigt.. haha.

jag funderarade oxå på att känna hur det känns sedan och vänta tills jag läst klart, men jag sa detta och tony verkade bli besviken.. han som verkligen inte verkade vilja ha barn än på länge.. (innan vi bestämde datum)

Naturdiet tycker jag faktiskt är gott.. men tycker itne det är en bra bantningsmetod det funkar att gå ner med men när man sluatar så ja då går man ofta upp eftersom förändrade matvanor är det viktigaste och det bör man börja med när man går ner i vikt.. men man kan alltid kombinera de båda. och det är bra för mig när jag inte orkar göra mat, och behöver något innnan blodsockret sjuker till tårna och jag blir en arg och ledsen tiger..

Och taack för välkommnadet tillbaka, gör mig glad

• Elessario

fröken varför vågar du itne diskutera?

tony ville inte vara med när jag testar... jag planerar att skriva -hej pappa- på magen när det blir ett plus

• Elessario

nu hinner jag inte läsa färdigt tråden innan jag ska till jobbet men ror jag hinner titta in en liten stund mellan jobbet och fest..
    kram på er.
    och 08 ska vara 08

• Elessario

inte orkar jag läsa nu, ska ta igen allt imorgon.. har varit ute på en skitkul kväll. hoppas alla ni haft det bra.

• Elessario

har ni sett denna?

En bön till FL skriven av Meria:

Gode FL som finns på internet
    Helgad vare din sajt
    Tillkomme din åsikt
    så som i dagboken
    så och i forumet
    Våra dagliga råd giv oss idag
    och förlåt oss för våra synder
    Så som vi förlåta dem som
    ej registrerade äro
    Inled oss inte i fel tråd
    utan fräls oss från besvikelser
    Ty makten är din
    och medlemmarna dyrkar dig
    i evighet
    ENTER.

ska snart uppdatera mig i tråden... lite slappnig framför tv först bara.. blir en lugn kväll för mig idag..

• Elessario

hade ju mer än tio sidor att ta igen.. jaja.

jag vill ha minst 2 barn och tony vill ha ett max två... så det blir nog två eller en och sedan tvillingar.. in my dreams.

Thulan: vilken ssk tråd skriver du i, skulle gärna titta in dit.. har du länken?

Jag är i en gbgträfftråd väldigt mkt, hade inte så många vänner innan den, nu har jag många, och endel har blivit riktigt nära.

Frila: Har inte heller så mkt längtan nu, och har inte haft det på ett tag.. jag tittar inte heller mkt på bebissaker utan tar det när det kommer för tänk om det är svårt att få barn och då skulle det vara så mkt värre att redan ha allting, jag tar det mkt hellre som det kommer och bryr mig mer om att passa på att köpa saker till mig själv och lägenheten, för när en bebis kommer blir de nog inte lika mkt sådant.
    Så det är väl därför som jag inte heller skrivit så mkt.
    jag har precis börjat kollat på bilar, har inte varit ett dugg intreserad innan, men nu letar jag efter någon liten med bra bageutrymme till barnvagn . har lite ångest av att inte komma ha en bil på länge...

ang. bantning så tycker jag det är hemkt dumt att titta på vågen när man bantar, om man tränar. Jag har haft lätta ätstörningar och vågen gjorde det mkt värre. och definintivt att väga sig ofta. KOmmer inte ihåg vem men att gå upp 1hg och bry sig låter inte alls bra. det kan vara att du druckit lite mer vatten, inte varit på toa som du hade varit förra gången m.m. mkt bättre att mäta sig själv.

• Elessario

vad bra det. blir ju lite orolig.
    pratde med en tjej igår som vägde sig så ofta hon kunde och hade haft ätstörningar innan, inte bra...

• Elessario

jag blir lätt upprörd när man pratar om att gå ner i vikt och få bmi på 20... bodybuilders har nog minst bmi på 30 så dom e skitfeta..!! eller typ.
    hade en läkare som sa till mig att jag behövde gå ner i vikt när jag var tonåring och tränade jämt, jag var ju inte tjock någonstanns men han hade snöat in på bmi...
    så det är därför jag tänker som jag gör

• Elessario

haha, det är ju inte så konstigt att vägde endel då. men huvudet fattar inte alltid det ändå.
    lyckligt ovetande är bra . det viktiga är att känna sig snygg i bekväma kläder tycker jag.

Svar på tråden SYLTFISK