• Frila2

SYLTFISK

Vilken tur ni har som har kompisar med barn. Bara en av mina kompisar har barn och vi umgås inte så mycket eftersom vi dels bor 12 mil från varandra och dels har tappat kontakten ganska mycket sedan jag flyttade hem till gbg igen.
    Skulle också vilja kolla och provköra vagnar. Har inte någon bra anledning att göra det bara.

• Frila2
    Skrutt 83 skrev 2007-05-13 21:06:31 följande:
    Frila: Hehe man behöver ju ingen bra anledning för att kolla på vagn ;) Bara ta en tripp till affären, de kan ju inte veta om man är i en tidig graviditet eller bara en galen bebis/vagn-tokig människa! =)
    Nej, iof. Men hur kul är det om folk räknar ut att man är en galen bebis/vagn-tokig människa? Min tanke är att man kanske träffar någon man känner i affären, vad säger man då?
  • Frila2
    Skrutt 83 skrev 2007-05-13 21:10:45 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m19717560-4.htm... här är länken till EL vagnar i bild.
    Tackar för länken. Ja, det är lite skillnad på färgerna irl och på hemsidan.
     Sambon har sagt att han inte bryr sig (förvånad eller?) om vilket vagn det blir men han vill inte ha en ljus vagn och den ska ha två färger. Sedan är han nöjd. Han vill helst ha svart som bas, precis som jag. Sedan gillar jag verkligen den rosa men det tror jag inte att jag får köpa om det blir en kille tyvärr.
  • Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-13 21:12:59 följande:
    "Ehrm...jag är....hmm....här med min kusin! Hmm....hon gick visst iväg en sväng...ehrm..."
    Den får jag såklart köra med!
  • Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-13 21:20:54 följande:
    Hmm...nu hade dem tagit bort hennes inlägg med bilden. Säkert bara för att hon skrev att hon skulle sälja den *typiskt FL* Jungle Pink är skitsnygg...Men just nu lutar det åt en Bugga! Sambon ger inte med sig, han tycker ex. Cango, EL och Brio är skitfula Jaja, får väl nöja mig med att han iaf har en åsikt ang. något barnrelaterat...
    Oj, tänk om G hade haft en åsikt (annat än att det är för tidigt ännu) i barn- + vagnfrågor. Det hade varit kul. Inte så kul om man inte är överrens kanske men tänk ändå att han faktiskt engagerar sig.
  • Frila2

Lusse: G är helt anti så tillvida att han istället för att kommentera vagn, kläder eller vad det kan vara, bara svarar men det är inte aktuellt ännu. Det vet jag ju men planera och drömma kan jag göra ändå. Det verkar han inte riktigt förstå. G får gärna lämna detaljerna till mig, jag kommer ju bestämma ändå ( ) men jag vill gärna att han är med och bestämmer i stora drag iaf.

Jag var helt inne på buggan tidigare men nu har jag gjort en kovändning och kollar nästan bara el. CC gillar jag men Cangaroo är fortfarande min favorit. 

• Frila2

Cia: håller tummarna G har stenkoll på när jag har äl verkar det som. Vet inte om han snor min kalender och sitter och räknar men någon är det

Lusse: vilken fin. Vill också ha en fin mage så man kan ha såna kläder.

• Frila2

Cia: vi får hoppas att din äl alltid inträffar på helger i fortsättningen...

• Frila2

Hoppas att jag klarar mig utan bristningar. Har ju så mycket mage och också hud redan nu att det borde bli en mindre anstängning för huden för mig än för er med platta, vältränade magar. Ja, jag hoppas iaf att det är så

• Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-13 21:59:38 följande:
    Just det....lite news...vi ska gifta oss! Ja inte nu alltså, men F har ringt och bokat min "favoritkyrka" på midsommar -09...om två år alltså...vi ska ju förlova oss på midsommar i år
    Grattis! Åh, nu kan du starta planeringen på riktigt! Har du börjat planeringen redan nu kanske?
    Hoppas vi får vara delaktiga i planeringen, älskar sånt. 
Svar på tråden SYLTFISK