Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Skrutt 83 skrev 2007-05-08 14:57:09 följande:
    Lusse: Hehe vilken gullig sambo du har! Ja min han tyckte att det inte var tillräckligt beprövat =) Hehe ja den är dyr, kanske ska strunta i den och köra ÄL-test ett par månader istället så man får koll på cykeln, borde ju gå lika bra. ÄL-test är ju inte billigt heller iofs..
    Beprövat eller ej.....kan osannolikt ge så stor skada att det kan jämför sig med 7års pillerknaprande för mig
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-08 15:19:45 följande:
    Igår när jag gick och la mig kom jag på ett bra namn till tråden sedan när vi börjat verkstaden: Syltfiskarna ynglar av sig! =D Knäpp, jag vet!! hihi men är man FL beroende så är man!
    Haha...lite knäppt....men jättefyndigt! Den får vi köra på!!
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-08 15:22:56 följande:
    Cia: Sund inställning men jag håller tummarna!Lusse: Hehe ja jag vet! =) Åhh vad jag längtar tills det är dags. Nu har vi "pratat" i snart 3 mån, tiden går ju rätt fort trots allt!
    Ja det känns ju som att man känner er! Ni vet ju mer om mig än mamma, sambon OCH kompisarna

Cia:
    Jag grät glädjetårar när sambon frågade om jag ville förlova mig med honom så jag kan ju förstå om ud gråter glädjetårar om din sambo vill gifta sig -08
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-08 16:44:46 följande:
    Jösses, nu är sambon hemma och mitt hjärta har börjat bulta. Samtidigt som jag vill veta så är jag faktiskt lite rädd.
    Men!!! Han mååååste ju säga hur det blir
  • enlitenbitkaka

Haha....tänkt då när vi börjar "yngla av" oss! Ujuj vad mycket bebisprat det kommer bli då! När det ska väljas barnvagnar, bildbarnstolar och blöjor och allt sånt...

Fi:
    Ååh! *avis* jag har börjat min egenhändigt designade diet så en hemmagjord pizza får det att vattnas i munnen på mig *mutter*

• enlitenbitkaka
    FiL81 skrev 2007-05-08 19:36:33 följande:
    ja fasiken, jag borde nog själv göra som du och gå på diet nu fram till sommaren. Vill ha tillbaka den kropp som jag gifte mig i förra sommaren!
    Ja jag vill ha tillbaka kroppen som jag hade för, ja va va det...6år sedan?! Byxorna i stlk 36 jag hade då får jag väl inte över knäna nu *suck*
    Skrutt 83 skrev 2007-05-08 19:36:43 följande:
    Lusse: Ja eller hur! Vi kommer snacka ihjäl oss, men åhh vad kul det ska bli!! Längtar så mkt till att få välja vagn, är lite avis på dig som redan valt vad du vill ha för någon. Finns ju så många att välja på!Fi: Oj, det låter livsfarligt att ha bilstolarna så, mmm gott med hemlagad pizza, här hemma bjöds det på tacos idag, mums! Blir ju utan brödet för min del men gott som det är, gör på qourn ist för köttfärs, så gott!
    Haha ja...vagnar ja. Jag svävar ut ibland och funderar på andra vagnar men sambon vägrar rubba sig, han ska ha en Bugaboo. Och då kikar jag på den igen och då inser jag att den är bäst för oss
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-08 19:48:01 följande:
    Lusse: Hehe sambon min har ingen favvovagn, får han inte att kolla på dem ännu =) När vi pratat om det så kom vi fram till att vi vill ha en vagn som tar sig fram överallt och är hyfsat smidig men stabil vi vill nämligen kunna jogga med vagnen! Blev så chockad att sambon ens hade ett seriöst samtal om vagn, här blir man glad för det lilla =)
    Alla framsteg är bra framsteg! Vad roligt att ha har åsikte om vagn! Var det inte bl.a. du som ville ha en Emmaljunga Edge eller är jag helt ute och cyklar? Ska ni jogga vore ju svängbart/-a framhjul bra
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-08 20:05:55 följande:
    Lusse: Nää helt korrekt! Älskar edgen men den är för klumpig har jag fått inse. Jo det vore ju bra med svängbara hjul just för det. Får se hur det blir. Kanske blir emmaljunga cerox 360. Haha känner jag oss blir det säkert ingen jogging med vagn, känns bra i tanken men säkert jobbigare i praktiken. Kanske inte så kul för en nyfödd att skumpa runt blir nog när den är lite äldre.
    Men en City Cross med Citykorg då? ¨Då har du ju näääästan som Edgen fast lättare och smidigare *tipsa* Eller en Cerox 360....samma sak nästan ju!

Hihi nej...jag vet inte om Buggan uppfyller alla våra krav den dagen det blir dags, men just nu gör den det.
Svar på tråden SYLTFISK