SYLTFISK
Fi: Åh vad duktigt av dig att du varit å tränat, borde jag också gjort men hade ingen ork efter jobbet. Å vilken god middag, lät riktigt mumsigt!
Fi: Åh vad duktigt av dig att du varit å tränat, borde jag också gjort men hade ingen ork efter jobbet. Å vilken god middag, lät riktigt mumsigt!
Frila: Ja vad bra att ni övat in tekniken! =)
Lusse: Ja visst är det så.. Jungle limen är grönare i verkligheten än på hemsidan, likaså pinken. De är mer gröna än lite bruna hållet som den ser ut på hemsidan.. Ni får ta er en tripp till affären och kika =) de är så fina så! Oj kändes den så tung? Dock är ju cc lättare än nizza =) Som sagt ska ju kompisen köpa 360 så jag kan snart utvärdera hur den är!
Frila: Som jag skrev till lusse så är den grönare än på bilden. På bilden ser den lite mer brun ut.. Det fanns en tråd om bilder på EL ska se om jag hittar den!
Frila: Hehe man behöver ju ingen bra anledning för att kolla på vagn ;) Bara ta en tripp till affären, de kan ju inte veta om man är i en tidig graviditet eller bara en galen bebis/vagn-tokig människa! =)
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m19717560-4.html här är länken till EL vagnar i bild.
Cia: Hehe, helt rätt inställning =)
Frila: Haha jo det är sant, men de får gärna tro att jag är helt knäpp, det är värt det för att få kika lite! Men som sagt det blir ju lite jobbigt om man stöter på ngn bekant!
Lusse: ahah ok då är jag med! =) Intressant att höra varför, du får berätta när du fått svar! Nää det är ju tyvärr så. Kolla länken jag skrev nyss, finns ett par bilder på jungle pink i verkligheten även vanliga jungle (jättefin IRL faktiskt)!
cia: ja eller hur, hur lätt är det hh vad jag längtar till augusti även om vi inte sjuter skarpt så är jag mkt närmre bebis än nu! Jag spricker snart av denna längtan
Frila: Hehe min sambo är inte heller så engagerad i färgval, han skulle nog dock inte heller uppskatta rosa till en kille, kanske inte ens överhuvudtaget... Jag är dock glad för att jag får stå för vagnval!
Lusse: hehe ok, ja men du har ju alltid gillat buggan så det blir nog kanon! Ja eller hur, man ska vara glad för det lilla! =)