Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Godmorgon tjejer! Allt bra hos er?

Slänger in mina åsikter ang. det ni pratade om igår kväll... Självklart ska man ha den vagn man själv villl! Vare sig den är ny eller gammal! Såg tre tjejer igår....den ena med en vanlig Brio, den andre med en Bugaboo och den tredje med en "retrovagn".

Och tvillingar, ujujuj, vilken skrämmande tanke! Nej ett i taget duger fint! Vi har jättemycket tvillingar bakåt i släkten iaf jag och på både mamma och pappas sida..

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-05-11 21:08:23 följande:
    Låter ju som att det kan bli tvillingar för er lusse! Ikväll är jag själv, sambon jobbar natt. Har tänkt städa å duscha, men nu hamnade jag ju här, så ett tag sitter jag nog bara å latar mig tror jag!
    Huanej...säg inte så! Blir livrädd ju Dessutom ligger inte tvilligarna direkt i mitt led så det är inte nedärvt till mig.
  • enlitenbitkaka

Hej på er tjejer

Göteborgsvarvet: Vill jag springa nästa år....vi får väl se hurdan kondition jag har tills dess Men Vårruset nästa år ska jag springa iaf, 5kilometer känns ganska lagom dessutom springer man förbi precis här hemma.

Tittar också på tvillingvagnar. Blir isf. en UJ. Eller en Teutonia. Gillar UJ'n för där kan man ha barnen i samma liggdel = mys.

Har faktiskt börja fundera seriöst på CC'n istället för en Bugga. Väldigt mycket billigare och sen blir det ju en del grusvägspromenader med vovven...tåls att tänkas på.

Usch, sitter här och syndad.....äter.....riskakor!!! Fan va jobbigt det e att banta. Belöningen kom när jag drog på mig jeansen för att möta F vid affären förut...INGA stora valkar som hänger över linningen...bara platt! Nära på iaf

• enlitenbitkaka

Ja jag gillar CC! Det ÄR ju en stadsvagn men tror ändå den funkar bra på grusvägar. Mjae...vi får se! Isf blir det en med CityKorg....Jungle Pink på den och Svart eller Red på sittdelen. Det märks vilka färger som finns då...skyndar vi oss och tjuvstartar hinner vi ju få 08-färgerna

Så du kämpar också inför beachen? Sambon kör också diet så det känns bra att vi båda försöker va diciplinerade och peppar varandra.

• enlitenbitkaka

Fröken:
    Vad roligt att han anstränger sig! Men trist om det inte blir någon tjuvstart..men som sagt....inte så länge kvar ändå! Ang. färg....tror du inte min sambo blir söt när han kör runt med en rosa vagn? (Ska ha rosa oavsett om det blir bugga eller cc)

Frila:
    Nya färger. En del byts ut men jag tror vissa "basfärger" + bästsäljarna finns kvar, resten byts ut. Har dme fått många klagomål / rekl. på en viss sak på en viss vagn så gör dem en ny konstruktion.

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-11 23:24:48 följande:
    Jag skulle vilja at EL gjorde en vagn i svart/lime eller svart/gul... Det hade jag velat ha!
    Dem hade det förra? säsongen tror jag...svart och lime.
    Fröken85 skrev 2007-05-11 23:23:03 följande:
    lusse: Jo han blir nog jäätesöt! 'hihihi'. Sambon skulle totalvägra. Han är totalt insnöad på könsstereotyper 'hihihi'. Vad tyckte du om mina färgval då?
    Ja min sambo är mer "jag bryr mig inte bara den rullar" Jag bestämmer det mest gällande inredning, kläder osv. men det är inte för att jag är bossig utan just för att sambon inte bryr sig
    Tycker Strike är läcker med den orange randen...mycket snyggare än uttjatade Sport Carbon, var och varannan mors ahar den färgen på stan! Och jungle lime älskar jag!!! *ler*
    Yoyna skrev 2007-05-11 23:23:20 följande:
    Klart din sambo blir gullig i rosa vagn lusse!
    Haha....en skönhet klär ju i allt...
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-11 23:34:07 följande:
    Ja, det blir en helt annan vagn! Men annars är väl Strike och Sport Carbon ganska lika? Men som sagt....en helt annan vagn med randen! Såg en pappa på ICA som drog runt med en CC med citykorg i färgen Racing Red. Har inte gillat den alls innan men den var verkligen skitsnygg IRL!
    Frila2 skrev 2007-05-11 23:36:56 följande:
    Soft lime tror jag färgen hette...så den var inte skarpt limefärgad utan ljuuus en limefärgad motsvarighet till soft pink SEn är det verkligen skitsvårt att veta hur färgerna ser ut bara efter nätet....stämmer inte alls med verkligheten på ex. jungle lime.
  • enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-05-11 23:39:31 följande:
    Lusse: Min sambo bryr sig inte så mycket han heller, men skulle nog inte godkänna en rosa vagn tror jag! Blir det rosa oavsett kön på bebben? Tycker det skulle va coolt att köra runt lillkillen i en rosa bagn!
    Japp det blir rosa oavsett kön Jag gillar rosa och det är jag som kör den så det e väl klart *ler* Ex den rosa på Buggan är ju så skarp att den blir cool på en kille Skulle dock kanske inte köpt en emmaljunga i färgen Soft Pink till en kille.
    Blir väl en såndär mot strömmen-mamma som ska krossa könsroller...
Svar på tråden SYLTFISK