SYLTFISK
Jag ville ju egentligen ha en brun fåtölj, men eftersom det får bli billigast möjliga så blev det en vit. Men det är ett tvättbart tyg som man lätt tar på/av och sen hade jag tänkt köpa en brun filt och ha över fåtöljen istället. Så den blir ju som brun då nästan....
Jag har ju ganska dåligt med kort på mig oxå. Iallafall på den här datorn. Det senaste jag hittade var från 2004. Annars var det bara massa hundar på alla kort 'haha'... Hittade inte kortn på sambons dator, me han får väl hjälpa mig imorgon.
När vi pratade om renoveringen sist så blev vi så osams, eftersom vi båda insåg att vi inte kommer att ha råd. Och jag vill lixom inte flytta in i min särmors hus och bo "i deras hus" utan jag vill att det ska bli vårt. Så nu har jag gjort upp en liten plan med en del budgetrenoveringar, så vi iallafall får det lite eget. Sen gör vi om vardagsrum/kök/badrum ordentligt när jag gått ut skolan och fått jobb. Det får väl se ut som kom-å-hjälp några år. Huvudsaken är ju att vi får flytta till huset.... Men idag landade notan på 75000. Inte så farligt alls. Sist blev det 200000... SÅ jag har bantat budgeten rejäljt...