Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

Godmorgon Fi och ni andra

Ja hädanefter ska jag bojkotta ESC...jäkla skit! Kanske bara är jag som är trångsynt men när det är schlager så kommer man inte in på scenen i jeans och ett linne och inget på fötterna. Och the Ark var verkligen inte så dåliga som poängen talade för. *tjurar*

Happ...vad ska fi göra resten av dagen då?

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-13 11:24:53 följande:
    Ja hon som vann hade ju klart kvällen bästa röst, men om det va bästa bidraget vet jag inte... Tyckte hela grejen var ett skämt!
    Åh, har du fått sånt där green card? nu....så du får spela på banan? Noll koll på golftermer.
    FiL81 skrev 2007-05-13 11:29:42 följande:
    Åh träna skulle jag också behöva göra....blev redigt med mat, godis och vin igår kväll!
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-13 12:24:13 följande:
    Vad roligt Är golf "din" sport? Känns det bra?
    Frila2 skrev 2007-05-13 13:49:08 följande:
    Det verkar som om ni tycker som jag om ECS. Hejade faktiskt på Serbien men hur kan ett bidrag som Ukrainas bli tvåa med så mycket poäng? Tänker inte kolla nästa år, östeuropa kan ha tävlingen för sig själva nästa år. Tycker Sverige borde göra som Italien och hoppa av skiten nu.
    Ja det hela är ett stort skämt! Nej bojkotta ESC i fortsättningen! *muttrar* .-(
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-13 18:35:46 följande:
    Men om ett tag så sitter slagen som dem ska
    Skrutt 83 skrev 2007-05-13 19:19:04 följande:
    Oj, ska han bli polis din sambo? Usch skulle jag ha svårt för...är så nervig jämt bebislängtan ger inte med sig...hade ju en 5månaders skrutt här igår! Hihi, sambon va så söt nr han höll honom! Lite stel och nervös men på det hela så gick de la bra.... Så himla go! Hela ens hjärta smälter ju när han skratttar åt en och "pratar"
  • enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-05-13 20:22:42 följande:
    Hejsan. Nu har sambon åkt till jobbet så jag blir själv inatt. Har ni något planerat för kvällen?
    me too....sambon cyklade hemifrån före sju
    Skrutt 83 skrev 2007-05-13 20:31:22 följande:
    Blir han säkert! Folk har ju en hel del fördommar mot poliser så det gäller ju att man vet hur man ska bete sig
    Hur såg Jungle Limen ut i verkligheten? Körde kompisarnas Cango Nizza igår och jag känner att min vagn verkligen måste ha svängbara framhjul, alldeles för tungt annars...Så blir det ingen Bugga blir det en Cerox 360 eller Teutonia Mistral...eller en Uj kanske
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-13 20:59:21 följande:
    Låter snyggt! Ja om man kikar på hemsidan så fattar man ju att man inte kan lita på de bilderna på då alla färger ser olika ut på de olika vagnarna.
    Ja Cangon var inte tung att köra, den var jättesmidig men det var just det när man svängde som blev tungt...går man på landsväg är det väl inget problem men när man bor mitt i stan är det en annan sak
    Såg en bild på en 360 i Emmaljunga-bild-tråden och hon skulle sälja sin, frågade varför men har inte fått svar än...
  • enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-05-13 21:09:44 följande:
    Nej, iof. Men hur kul är det om folk räknar ut att man är en galen bebis/vagn-tokig människa? Min tanke är att man kanske träffar någon man känner i affären, vad säger man då?
    "Ehrm...jag är....hmm....här med min kusin! Hmm....hon gick visst iväg en sväng...ehrm..."
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-13 21:15:04 följande:
    Hmm...nu hade dem tagit bort hennes inlägg med bilden. Säkert bara för att hon skrev att hon skulle sälja den *typiskt FL* Jungle Pink är skitsnygg...
    Men just nu lutar det åt en Bugga! Sambon ger inte med sig, han tycker ex. Cango, EL och Brio är skitfula Jaja, får väl nöja mig med att han iaf har en åsikt ang. något barnrelaterat...
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-13 21:23:10 följande:
    Ja jo, jag älskar buggan men en liten del av mig vill ju ha den "traditionella" vagnen också
    Frila2 skrev 2007-05-13 21:23:18 följande:
    Ja, strunt samma om man inte delar åsikt...huvudsaken är ju att han har en!! är han helt anti sånt? Det är ju F också förutom i barnvagnsfrågan....men det är inte riktigt ointresser heller, mest bara att han lämnar detaljer åt mig
Svar på tråden SYLTFISK