• Thulan

SYLTFISK

lusse: Klart ni fixar det, det kanske kommer bli lite kämpigt ibland och ni kanske inte kommer ha råd med allt ni vill ha men det är klart att ni klarar det! Inga problem!

Vad söker du för jobb då?

• Thulan

Hahaha, ja jag fastnade helt i sex tråden. Garvar så jag nästan kissar på mig

• Thulan

Shit skrattade så högt så sambon vaknade Nä nu ska jag nog försöka sova tjejer, måste verkligen upp i tid imorgon och plugga. Vill bli av med komvuxstudierna!

God natt

• Thulan

Skrutt: Hej tjejen! Sitter för tillfället och pluggar matte och springer ner till tvättstugen titt som tätt. Idag är en riktig plugg, städ och tvättdag för mig. Tråkigt men nödvändigt.

Kul med middag och teater! Vad läser du för intressant kurs nu?

• Thulan

Skrutt: Jag läser matte och svenska, det är lusse som läser engelska Jag har matteprov snart, usch, avskyr matte. Hur länge har du pluggat och hur långt har du kvar?

Det är bra att du äter vitaminer!

• Thulan

presens: Det är just statistik jag håller på med, det är både svårt och tråkigt.

Skrutt: Provet är om 3 veckor tror jag, så jag har ju lite tid på mig, men det är ett stort kapitel så jag borde ha börjar för länge sen

Jag började på komvux för snart ett och ett halvt år sedan, läste först till uska och den här terminen har det bara vart kärnämnen och kurser som behövs för att komma in på ssk-programmet i höst. Så jag har först 3 år till ssk och därefter ca 2 år till barnmorska framför mig. Ser verkligen fram emot att börja på högskolan, det ska bli så kul.

• Thulan

Hej hej! Pluggar för fullt men ska lägga mig i badet nu innan Desperate Housewives börjar. Sedan är det FL-time!

• Thulan

Hej tjejer!
    Igår var nog första kvällen någonsin som jag inte orkade gå in på FL, då är man bra trött Var i min hemstad hela dagen igår och när man väl åker dit så måste man träffa alla man känner, usch, alla bara drar i en. Var på ansiktsbehandling igår också, helt underbart, det var så avslappnande så jag tror att det var därför jag var så trött igår.

På tal om preventivmedel, vi använder inge skydd alls, och det är faktiskt riktigt skönt att slippa tänka på det. Å andra sidan har vi sällan sex nu förtiden så chansen att det tar sig innan verkstan startar är minimal.

Vad har ni för er?

• Thulan

God kväll tjejer!

Kommer bara in en snabbis och säger hej. Måste gå och lägga mig snart, ska upp tidigt och åka in till Stockholm. Jag och sambon är bjudna på fest så vi ska sova kvar på hotell, så mysigt så. Förhoppningsvis hinner jag med lite shopping, men jag kommer dit tidigare än sambon så jag får shoppa ensam, mindre kul. På lördag ska jag skynda mig hem får då är det utgång på kvällen, Idol-Markus kommer ju till stan

Vad har ni för er girls?

Svar på tråden SYLTFISK