Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

HP reslutaten brukar ta fyra veckor så nu denna vecka eller i början av maj bör resultaten komma

Sorry om jag inte svarar och skriver så mycket...e helt ur form. Vet inte vad det e med mig, misstänkter att det lurar någon förkylning under ytan

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-04-23 19:56:30 följande:
    Vem skulle ni vilja vakna upp brevid, förrutom era respektive?Om jag då bortser från min sambon så har jag har några alternativ. Bland annat Jonathan Davis, sångare i korn.www.izotope.com/artists/images/jonathan_davis...www.gigwise.com/gallery/KornJonathanDavis5.JP...Eller kanske Anders Fridén, sångare i In Flameswww.theaebyss.com/stuff/intervjui/inflames/IF...i15.photobucket.com/albums/a373/wax_butterfly...Sedan är ju Johnny Depp aldrig fel heller *dräggel* Ni vet hur han ser ut men jag lägger in en länk iallafall. www.malesuperstars.com/featured/Johnny_Depp/J...Johnny Depp måste ju vara den vackraste mannen i världen...
    Har några favoriter...

Daniel Larsson -
    http://www.actorsagency.se/skadis/daniel_larsson/daniel_larsson_m.jpg
    http://www.actorsagency.se/skadis/daniel_larsson/daniel_larsson2_m.jpg

Colin Farrell - 
    http://planetplugged.net/images/xanga/colin-farrell.jpg
    http://www.biography.com/famous/images/episode_images/farrell_colin1_320x240.jpg 

Och så skämmisen......Håkan Hellström.... *gömmer mig bakom en kudde* Inte för att han e sjukt snygg, utanför att han har en sån jäkla utstrålning som tränger igenom tom den hårdaste stenen
    http://www.fastnews.se/HH_Fast_060902_9831.jpg
    http://www.editionsuecia.com/Avd/mic/prod/hitfacts.nsf/BigPicture/Hellström,+Håkan/$File/håkan%20hellström%20i%20hatt%20145.jpg
  • enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-04-23 20:58:15 följande:
    Är lugnt här så jag sätter igång med den dagliga städningen... Disk, leksaker, torka av. Har dessutom tvättat idag så en massa kläder behöver vikas å sängen behöver nya lakan. Bäst att sätta fart med andra ord! Hur har ni det hemma? Jag kan/vill inte gå å lägga mig om det är stökigt, så jag städar jämt på kvällarna. Är jag konstig???
    Jag har varit värsta slarvern men sen vi flyttade ihop har jag ju varit så illa tvungen å städa Innan så storstädade jag alltid kvällen innan han skulle komma hem till mig (distansförhållande) ....praktiskt.
    Men nu har jag kommit in i städningen och går och plockar hela tiden. Jag är expert på att rota till det och stöka ner, men har också blivit expert på att plocka undan efter mig

Är ju ganska enjelt på 65kvm...men hur ska det gå när man har ett hus på en massa kvm och två våningar?!   Snacka om att jag ska installera centraldammsugare...
  • enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-04-23 21:41:06 följande:
    Jag är också jättebra på att stöka till det. Det tar ju inte så många minuter att hyfsa till det lite genom attgå och plocka undan det värsta, så varför låter vi det bli ett inferno? Pinsamt om man får besök och det är grejer och kläder överallt. Städar inte varje kväll som ni andra verkar göra. Jag städar när jag får ångest över hur det ser ut. Damsuger gör vi en gång per vecka, borde göra det oftare men har inte energin till det just nu. 
    Hihi...du låter lit som mig

Kan se jääääääättestökigt ut men egentligen är det bara en tröja, några räkningar, en tidning och ett glas. Tar två minuter att plocka undan allt ändå tar det emot....men nu har jag som sagt blivit bättre.
    Var bra när vi bodde i GBG. Hela släkten bodde minst 20mil bort och vi kände inga som "bara tittade förbi" där.....nu bor vi mitt inne i stan och ALLA bor inom en 6mils radie....det knackar på dörren titt som tätt.
  • enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-04-23 22:25:07 följande:
    Ja, jag satt precis och läste den. Jag hade blivit galen och inte låtit svärmor ta hand om barnet på mycket lång tid och inte om vi inte innan kommit överens om exakt hur länge de ska vara borta, var de ska vara och flera nummer som man kan nå dem på. Hade nog haft svårt att förlåta efter en sån grej.
    ja jag kan inte riktigt relatera iom att vi sa upp bekantskapen med kära lilla svärmor förra sommaren...men fy sjutton vad arg jag hade blivit!! Och stackars bebisen som var ledsen och hungrig....allt för att svärmor skulle "hjälpa till" med att sluta amma...*suck*

Över allt hör man att folk ur våra föräldrars generation tycker vår generation skämmer bort våra barn....men att bära dem, med att inte låta dem skrika sig till sömns, med att amma länge osv....
  • enlitenbitkaka

Frila:
    Ja, som sagt....misstag händer alla men det här var ju väldigt planerat. Blir arg bara jag tänker på det.
    Va trist med din svärmor också

Fröken:
    Visst känns det som att alla ynglar av sig jämt nu?!

Presens:
    Vad skoj! Såg en freestyle-uppvisning på Stora Sthlm för nåt år sedan och blev jätteimponerad Vi ska försöka satsa på agility istället vi...

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-04-23 22:58:13 följande:
    Ja sambon brydde sig ju inte ett skit när jag sa det till honom. Frågade om han inte blev sugen nu. Näääääej blev svaret...Men jag vet ju att det blir min tur snart oxå. Snart bara 7 månader tills försöken sätter igång... Men jag ska önska mig bebisförsök i födelsedagspresent (september)... Hoppas hoppas hoppas att jag får det. Men tror inte det iallafall....
    Haha.....dessa killar

Ja en sån födelsedagspresent vill jag ha! I år! Vore nice å börja om....hmm...10dagar
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-04-23 23:01:20 följande:
    lusse: Ja alla pluppar ut barn, men jag får snällt vänta. Ibland känns det som man skulle vilja ha en kille som inte tänkte efter och resonerade så vettigt ibland utan bara kunde skaffa ett litet barn på impuls... Men sen går den känsla över rätt snart och jag inser hur lyckligt lottad jag är som har en sambo som verkligen tänker ansvarsfullt... Men jag längtar ju så jag kan döööö!
    Ja min sambo e också så förnuftig och aaaaaldrig impulsiv när det gäller sånt. Men med tanke på att jag är impulsiv och aaaaldrig tänker efter innan jag gör något så är det nog tur att han balanserar upp vårt förhållande
    Har fått honom att gå från "om fem-sex år" till "nästa år" iaf...alltid något
Svar på tråden SYLTFISK