Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

lusse: Ja det fanss bäst-före-datum på mina iaf. Tror det va juni 2008... Vaddå press???

thulan: Ja ibland är det nog bra att hålla sig härifrån... Men jag är helt beroende av er tjejer!

frila: Vi hänger absolut här för mkt. Men sen när vi är mammalediga så kommer vi inte hinna, så det är lika bra att passa på nu! 'hahaha'

Nu blir det sängen för mig. Borde somnat för ett par timmar sen för att orka morgondagen, emn så blev det visst inte. Sambon somnade för länge sedan och slängde ut mig från sovrummet för en stund sen då han inte kunde sova för att jag knapprade för mkt på datorn...

Jaja.. Vi hörs väl imorgon ! Sov så gott, mina underbara tjejer!

• Fröken85

Hejsan!

Jag drömde inatt att jag plussade. Och jag trodde inte på de, så jag gjorde 2 test till innan jag blev övertygad. Sen vaknade jag. Himla kul... (NOT)... Men man får väl hoppas att det blir verklighet någpon gång.

Berättade förresten för min bästa vän idag att vi planerar at starta verkstan efter nyår. Hon sa "Å va kul för dig. Har han äntligen gått med på det. Du har ju längtat sen du va 16 ju Nu var det allt på tiden...Å vad kul det ska bli..." Herre gud vad jag älskar den tjejen!

• Fröken85

Hej brudar...

Inte varit så aktiv de senaste dagarna. Är så trött. Men det blir bättre snart, när min praktik är över...

Längtan här är total, men sambon viker sig inte alls. Han säger nej, nej, nej. Så jag får väl snällt vänta.

Lite dsikussioner som varit:
    P-medel: Sambon propsar på kondom nu efter pillerstoppet. Jag skulle gärna skippa äckelgummit.
    Kläder: Jag skulle så gärna vilja va gravid nu. Man behöver ju inte ens mammkläder ju. Kan ju använda alla mina vanliga kläder. Fina vida tunikor å så... Men, sambon vägrar...

Cia: Hoppas du får positiva svar från sambon. Tycker du ska få något kul oxå, å inte bara han.

Fi: Hoppas du blir frisk gumman. Har tyvärr inget bra tips. Kankse en flaska vin så du somnar gott? *ler*

• Fröken85

fi: Ja vin finns det väl iaf i landet va? Har för mig att jag har hört talas om att det säljs där... *hahaha*

thulan: jag ligger i sängen å läser lite trådar på fl. Tänkt jag oxå skulle sova nu...

Hörs imorgon igen tjejer!

• Fröken85

hej hej!

Hoppas alla har haft det bra! Kul att du är tillbaka presens!

Jag har haft en fullspäckad helg med möhippa för sambons syster och renovering. Idag är det tvättdag å sen när sambon kommer hem från jobbet ska vi handla nya möbler.... kul kul kul... Sen ikväll blir det middag hos kompisarna. Så än får jag inte ta det lugnt... Hoppas iaf kunna hänga här lite idag.

Hur är det med längtan idag, tjejer?

• Fröken85

lusse: Det blir ny soffa och förhoppningsvis soffbord om jag kan övertala sambon. Vi har ju målat klart i helgen och även om det är nästan 2 år tills vi flyttar (förhoppningsvis mindre om det blir en bebis) så vill man ju ha in möblerna så man kan se helheten i rummet. Tycker du om att renovera möbler? Jag tycker det är himla svårt. Vi målade om en bokhylla å det tyckte jag räckte 'hihi'...

presens: Va kul att få upp kaklet. Då börjar man ju äntligen se att det lir resultat. Vad är det för kakel?

fi: Hoppas ni får ett mysigt valborgsfirande du och mannen!

• Fröken85

presens: Ja det kan kanske bli så när det verkligen närmar sig att sätta igång att man slöar lite för att man nervös *oroar mig* 'hihi'... Jag har ju vikten att tänka på. Får väl använda det som ursäkt om man får kalla fötter....

• Fröken85

presens: Å det låter ju jättefint. Ljust men ändå varmt....

Vi ska kakla får toa i vårt (blivande) hus till hösten. Tänkte ta hjälp av min morbror som får visa oss hur vi ska göra men göra jobbet själva, så man lär sig. Öva lite på lilltoan å sen kunna göra det ordentligt i stora badrummet sen. Vi ska ju även klinka 60 kvm i källaren så det lär vi väl kunna sen iallafall 'haha'...

Ska ni köpa allt nytt till hela huset? Kommer inte ihåg hur det var med er Hade ni köpt eller byggt hus nyligen, eller hur var det?

• Fröken85

Barnrumsgrejer vill vi nog alla ha....

Ja vi ska ju möblera ett hus oxå. Man har ju inte så jättemkt grejer i en tvåa så det blir väl en hel del nytt. Men vi börjar ju lite nu så allt kommer ju inte ppå en gång. Ganska bra om man tänker på pengarna....

• Fröken85

fi: det är mina svärföräldrars hus som vi ska ta över om två år så de sa att vi fick börja renovera lite nu om vi ville. Så vi tyckte det va bra att kunna flytta in i ett färdigt hus om två år, särskilt om det är en bebis på g då oxå. Så nu har vi börjat med att göra iordning ett sovrum i källaren och gillestugan... Möblerna får ju vara i huset nu då...

Svar på tråden SYLTFISK