Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Men då kan jag sätta pengar på att han säger "Men då väntar vi tills du pluggat färdig och fått ett jobb" ...*morr*

Fröken85 skrev 2007-05-15 12:34:11 följande:
    Lusse: Där har du ju ett jättebra argument; att ni får vara hemma med bebisen betydligt längre om ni börjar tidigare!Jag vill oxå att han ska gå upp nu, för din skull!!!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Cia:
    Ha en bra dag på jobbet

Skrutt:
    Ja vi får väl se vad han kommer fram till men just nu har jag inte så mycket hopp...

Fröken:
    Ja, lömska och förvånande intelligenta är dem

Nej nu ska jag bege mig ut i stormen med vovven....
    Kram på er underbara tjejer! Vad skulle man göra utan er
  • enlitenbitkaka

Hmm....blev ingen promenad men likväl ett samtal och inte ett av den mest givande sorten. Han propsar på att vi ska vara gifta innan och vägrar ge med sig. MEN att vi kan börja så fort vi är gifta. MEN (igen) det funkar ju inte då jag iaf vill vara hemma i minst ett år med bebisen innan jag börjar jobba. Så det betyder att vi måste vänta ca. 5år innan vi börjar försöka...

Gaaaah!! Blir galen....vad tusan ska jag göra?! Känner mig helt överkörd och gråter så fort jag tänker på att vänta så länge....

• enlitenbitkaka

Hihi.....Jag är drottningen av humörsvängningar Jag började städa och diska som jag alltid gör när jag är arg/sur/ledsen och sambon tog en dusch...när han var färdig ropade han på mig och sade så här "Om det här betyder så mycket för dig så kan vi köra på den första planen, med barn 2008" Sen tillade han att han fortfarande vill gifta sig och inte är villig att tumma på det...så går allt som det ska så blir det bebisstart i juni -08 och bröllop midsommar -09.

Så nu är humöret på topp igen, får se hur länge det varar denna gången

• enlitenbitkaka

Tack tack tack Är helt överlycklig, men som sagt...än tänker jag inte ta ut någon seger. Han är ju som ni märkt ganska ombytlig

Hihi, Skrutt! Säg inte så...får panik ju....fru och mamma vid 25, det vore nått det! *livrädd*
    Men jag är helt säker på att det är så här jag vill ha det så det är bara att hoppas att allt flyter på!

Precis kommit hem från ett delprov i det Nationella provet i Eng. B....gick inge bra. Mina tankar var någon annanstans och så har jag bara fått i mig 4st knäckemackor idag... Så nu sitter jag här och myser med en liten skål cashewnötter *mumma*

Thulan:
    Nejnejnej...inte han också! Vad tusan tar det åt våra killar? Är det sommarångest som börjar krypa inpå dem eller vad?! Du ska se att han inser det rätta sen...det gjorde ju min velpelle.
    Grattis till matteprovet!! och du anar inte vad avis jag är på dig imorgon

• enlitenbitkaka

Tack tjejer

Ororade mig lite för om vi ska ha råd med bröllop....men ska sälja min bil och köpa en blligare så då blir det lite pengar osv.

Känns konstigt att ni är så involverade i allt....men samtidigt bra. Jag är ju lika involverad i era liv på samma sätt. Vore verkligen roligt att få träffa er tjejer någon gång framöver

• enlitenbitkaka

Ja vi ska försöka leva på bara sambons inkomst under sommaren och spara de få kronor jag får ut. Sen ska vi lägga undan 1000:-/månad när vi börjar plugga....ett litet test för att se om vi pallar med ett barn ekonomiskt och så får vi lite mer till bröllopet *perfect*

Ja vi måste ju absolut träffas! Vad sa vi? Vi skulle ju åka till sthlm och så skulle vi bo hemma hos dig Eller en Ullreds-tripp kanske?

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-15 21:31:17 följande:
    Lusse: Låter ju som en perfekt plan det där! Vi får börja kalla dig för Sickan: -"Jag har en plan" *ler*Jo men vi sa ju sthlm och inkvartering här, sambon kommer älska att ha 11 bebisgalna tjejer här! =D
    Haha, no escape for him! Du får inkvartera honom hos nån kompis Make room för syltfiskarna! Hihi...fick en jättelustig bild framför mig...elva gravida tjejer som yr runt i STHLM....*asg* En syn för gudarna
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-15 21:54:09 följande:
    Nää tjejer nu ska jag och sambon umgås lite, han ska åka bort på tors så vill hinna va så mkt som möjlig med honom! Ha en bra kväll så hörs vi! Kram på er!
    Ja gör så Vi ses säkert imorgon! Kram!
Svar på tråden SYLTFISK