Hej tjejer!
Hoppas allt är bra med er!
Fröken: Ojj vilket framsteg! Vad roligt, du ska se att han kommer vara jätte entusiastisk när det blir dags! Kul att han var så engagerad i vagn valet! Ett litet tips bara, försök styra in honom på city crossen, ser likadan ut men mkt lättare. Såg nämligen en tråd om att ceroxen var väldigt tung! (Ett litet tips bara)
Lusse: Åhh vad kul, han har ju verkligen mjuknat massor! Spännande att se hur det blir när antagningsbeskedet kommer!
Frila: Kul att ni gillade lassangen, den blev det till middag här hemma idag!
Cia: Åhh du verkar haft en jobbig dag din stackare! Njut av en lugn tv-kväll, det är du värd! Kul att din sambo verkar blivit mkt mer bebissugen!
Här verkar det som om alla sambos börjat mjukna, tvärtemot min tydligen... Vi har precis haft världens bråk, började prata om augusti och då sa han att jag misstolkat det och att han vill om ett år, att det är en komprimiss,,, Blir så j-la ledsen att jag börja gråta.. Visste att han skulle börja tjafsa, fasen att man ska bli glad, jag VISSTE det! Nå visst kan han säkert vela fram och tillbaka men känns inte som det blir tjuvstart för min del nu... Verkar bli maj ändå! För jag antar att han menar att börja försöka om ett år när han säger om ett år... Åh jag är SÅ ledsen och besviken, han fattar verkligen inte hur ledsen detta gör mig!