SYLTFISK
Nu måste jag tyvärr gå och lägga mig. Trist när det blir roliga diskussioner. Hatar mitt jobb ibland.
Nu måste jag tyvärr gå och lägga mig. Trist när det blir roliga diskussioner. Hatar mitt jobb ibland.
Hejsan.
Ska ni gå och lägga er nu? *besviken*
Jaha. Ni verkar ha haft intressanta samtalsämnen nu på kvällen.
Idag fyller sambon år så när jag kommer hem så är det sova, städa, handla, laga mat, sova lite till och sedan jobb. I allt detta så ska mina föräldrar komma på snabbvisit och lämna paket.
Förresten är det mors dag nu. Tänk att vi kanske blir firade om två år..
Ja, jag så det!!!
Nu kan du också hyfsa till listorna.
har du också tänkt sova nu?
Låter som om du också får en rolig dag imorgon. Själv är jag faktsikt på bra humör. Har bokat resa så i augusti åker vid en vecka till santorini.
Det är jag, sambon, sambons pappa, styvmamma och två syskon. Så det blir inte så dyrt. Vi betalar bara hotell för oss.
En campingresa är ju inte helt fel. Vi har ju itne bil så det är lite svårt för oss.
Låter bra att du tänker vara vaken ett tag till
Bara bra faktiskt. Sovit bra idag. Var riktigt trött förra natten men nu känns det bättre.
Satt och pratade med några kollegor om barn och båda hade fött väldigt stora barn och den ena hade blivit igångsatt i vecka 40 +4 med tvillingar! Man räknars som överburen redan vecka 38 med tvillingarna. Tjejerna var såklart stora och det blev snitt efter långdragen förlossning. Sedan är det en annan som kände första värken kl 10 på fm. när hon klev ur bilen för att gå till jobbet på bb (!) och efter 30 minuter hade hon fått sin dotter. Iof tredje barnet men ändå.
Hur är det med dig?
För en gångs skull så loggar jag in innan 24-tiden och möts av ett totalt eko. Hallå syltfiskarna! Vakna nu då!
Födelsedagsfirande gick bara bra. G fick filmer av mig och 1000 kr av mina föräldrar och samma av hans. Pengarna ska gå till.. mer filmer. Så är det att leva med någon som samlar på film. Italiensk skräpfilm dessutom. Skitdåligt men men. Jag slipper se.
Nu sitter jag på jobbet såklart. Har precis letat fram en sida till ett företag som gör hand-och fotavgjutningar i olika material. Istället för de vanliga gips så kan man välja sten, brons eller kristall. De i kristall var verkligen jättefina. En pat ska bli mormor snart och vill ge det i present. Kolla på www.lifestone.com
Cia: Det verkar som om sambon börjar bli våghalsig. Fast han kanske hade räknat ut att sannolikheten var liten för någonting så nära mens men ändå. Önskar att min hade börjat mjukna och ta till sig detta men nej, vi står still. Hade verkligen velat (heter det då?) starta under semester. Tänk att säga att barnet är gjort på semestern på en romantisk ö som Santorini. Nej, jag får snällt vänta till jan. Sambon har redan börjat försöka förhandla datumet till senare men jag totalvägrar
SKrutt: Åh, sommarlov. Vad skönt med sommarlov. Vill också *plutar med underläppen och ser ledsen ut*
Haha, han hade svimmat om jag gett honom det i presen.
Duktig du är som pluggar. Sitter vid datorn och tar det lugnt just nu. Hoppas att det håller i sig inatt. Hade rätt mycket förra natten så nu håller vi tummarna.
Visst var det dyrt men om man gillar sånt så är det ju värt det. Man kommer ha kvar det hela livet. Just nu känns det inte som det är så intressant men vem vet hur man känner sedan.
Ja, jag får nog berätta väldigt försiktigt eller det bästa hade nog varit om han är med och ser det direkt.
Tack, hoppas också på en lugn natt.
Oj, inte kul med förkyling. Krya på dig och sova så gott. Dröm om bebisar
kram, hörs imorgon