SYLTFISK
Ja, när ska vi få lite quality time med vår Fi?!
Appropå viner...sambon köpte ett vin förra året som jag föll pladask för. Är det ENDA vinet jag fixar att äta tillsammans med mat. Om ni älskar vitt vin lika mycket som mig så måste ni prova och ge mig ett utlåtande: www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt&Butik=0&SokStrangar=
Thulan:
Ha det underbart i Paris, gumman! We'll be here waiting for you!! *kram*
Fröken:
Är ingen vinexpert så vad man ska ha till får nog någon annan svara för
Men det finns ju passande maträtter på länken.
Hur långt har vi alla till Ullared?! jag bor ju lite "off", ingen som bor åt mitt håll.
Ja STHLM var det som funkade bäst för de flesta...för mig blir det lite tajt att bo på hotell som student
Men det löser vi tjejer...!
Usch! Vovven ligger och sover bredvid mig i soffan och han stinker...jag lovar, han kan döda någon med enkom sin andedräkt ![]()
Ja men då så....då ska du se att han kommer på bättre tankar! Vad underbart men en liten bebbe i Thailand!
Ja boendet löser sig alltid! Är inte kräsen med boende bara det är centralt och har ett OK badrum med dusch. Man är ju aldrig där ändå liksom ![]()
I am...slutat jobba nu Frila? ![]()
Ja att låta dem bearbeta det i sin egen takt är nog det bästa receptet...och sen kanske påminna dem lite diskret då och då utan att tjata. Men en resa kan nog göra susen ![]()