Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Nää tjejer! Nu kom min gravida vän så jag ska vara lite social! Tittar in lite senare! Kram på er!

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Idag känns allt lite bättre iallafall. Jag och sambon pratade länge och väl igår, jag var ledsen och jag tror han faktiskt förstod hur mkt det här betyder för mig.. Vi bestämde att jag skulle sluta m pillren i augusti och så får vi se hur det blir.. Så sa jag att det kommer bli lite omständigt men då sa han att vi kan ju chansa lite då och då! Gahh jag blir tokig på honom ibland! =) Tror att det är lite kallafötter som utlöste detta! Men nu ställer jag in mig på start i maj så jag inte blir så besviken igen så är det bara ett plus om det blir ngt redan i höst! Tack för allt stöd tjejer! Så glad att jag har er!

• Skrutt 83

Lusse: Ååhh vad glad jag blev när jag såg den statistiken, hoppas det blir så för oss också! Ja vi måste verkligen ha en sådan mammaträff sedan, tänk att det är ju faktiskt inte så långt bort! Förstår att du har lite ångest att behöva släppa bilen men som sagt har man bebbe som motivation blir det alltid lite lättare! Känner igen det där med att de inte lyssnar när man bestämmer ngt, blir tokig på sånt!

Fröken: Vad kul att ni hittat en vagn som ni båda gillar! =) Ceroxen blir nog perfekt! Så glad att din sambo blivit så positiv.

Cia: Låter som riktiga graviditetssymtom, känns som det blir ett + för dig denna månad! *håller tummarna*!

Frila: Hehe bra idé det där med att glömma gummit, men kanske inte så kul att inte kunna mysa under hela semestern.

Fi: Vad kul att ni kanske kommer flytta hem. Det tycker jag du ska göra så vi kan ha massor av FL-träffar!

Presens: Hej, det var ett tag sen! Varit på semester? Hur går det med bebislängtan?

• Skrutt 83

Presens: Vad härligt med semester! Var ni i Paris? Vad härligt att bebislängtan försvunnit ;)

• Skrutt 83

Hehe jo det var väl det jag misstänkte! Den brukar ju inte bli lättare när man har tillgång till FL heller!

• Skrutt 83

Nää tjejer nu ska jag plugga, ursch och blää men det måste ju göras! Kikar in en stund sen igen!

• Skrutt 83

Lusse: Grattit till ditt MVG! Bra jobbat, måste kännas skönt! Duktig du är som pluggat, sitter själv och pluggar med det är så svårt att motivera sig. Ska ta en joggingrunda med en kompis vid 16 och rensa huvudet och sen tillbaka till böckerna.

Ja det känns skönt att vi pratade ut men så jobbigt att han velar. Jag vill ju självklart att han ska vilja lika mkt som mig när det är dags så då väntar jag hellre. Dessutom så är ju inte det SÅ långt kvar till Maj om det nu skulle bli så. Som sagt ställer in mig på det även om han hintat att det kan bli tidigare, vill inte bli besviken igen! Som sagt, vi kommer ju "slarva" lite redan i höst sa han så än är det väl inte kört med en tjuvstart men men vill inte hoppas för mycket!

• Skrutt 83

Lusse: Jo man hade ju en hel del annat skoj att syssla med än att plugga! hihi. Jo men så är det ju här hemma också, annars hade han nog velat vänta ännu längre. Han var så söt igår när han sa: Vi kommer skaffa barn, och det kommer inte ta så lång tid som du tror..

Hehe stackarn, jag tror han tycker det är jobbigt att känna att man bestämmer nu ska vi skaffa barn! Tror det är därför han vill slarva och låta ödet bestämma! De har ju inte samma typ av längtan som oss så det behöver nog en liten knuff =D

• Skrutt 83

Men som du säger, de skulle ju aldrig gå med på det om de verkligen inte ville!

• Skrutt 83

Fröken: Vad kul med nya skor, alltid bra som motivationsgivare! Borde också plugga men inte så lätt när datorn står brevid med FL igång =D Jag har världens sämsta självdiciplin, vet ju att jag kommer få panik om ett par dagar för att jag slarvat bort en massa viktig pluggtid.

När är det sommarlov för er tjejer? Jag har sista tentan 5 juni så det är inte långt kvar!

Svar på tråden SYLTFISK