SYLTFISK
Äh, screw boken...*orka* Får läsa mer efter Grey's
Har precis gjort mig någon konstig smoothis/glass mix med frysta bär...
ska se om det är gott!
Klart jag orkar lyssna! Känner ju likadant själv
Ska Cia göra ikväll då?
Äh, screw boken...*orka* Får läsa mer efter Grey's
Har precis gjort mig någon konstig smoothis/glass mix med frysta bär...
ska se om det är gott!
Klart jag orkar lyssna! Känner ju likadant själv
Ska Cia göra ikväll då?
Cia:
Då biter man ihop och gifter sig med ett leende på läpparna trots illamående
Nej men seriöst...är ju ett framsteg att han pratar om barn så eller?
Det kommer nog smälta in mer och han vill tidigare ska du se
Och Ja!! Det är bebisar överallt...blir galen av längtan. ![]()
Fröken:
Jaså på så vis, vad smidigt. Med lägenheten alltså
Usch...hoppas att ni INTE har en pizzaslicer hemma då....du får be killen gömma undan den!
Cia:
Inte får du ge upp....varje litet framsteg är bra! Och du ska se att han också tar sitt förnuft till fånga och vill börja före december! ![]()
Usch Fröken.....det värsta är att man inte kan göra så mycket för att lindra. Vetekudde, varma bad.
Cia:
Sussa sött
Har den senaste veckan försökt sysselsätta mig så gott det går för att hålla tankarna borta från bebisar...not going to well! Så imorgon ska jag börja mitt liv som träningsfanatiker! Lade ju om min kosthållning from. förra måndagen så nu är det dags för nästa steg. Har ni tips på roliga pass?
Och så ska jag börja pyssla...ska sy ett lapptäcke till framtida barn. Och en matchande Laundry bag.
Du får ändra arbetstider så du kan hänga med oss på FL ![]()
Godmorgon Syltfiskar!
Sitter och tvingar i mig en proteinshake...när den är urdrucken ska jag bege mig ner till SATS! Inga ursäkter längre. Vaknade 07:07 av att sambon och vovven gick ut på promenad...han kunde inte sova....fine, men jag kan
Ska ni göra idag?
Vad har jag gjort "the man upstairs" eg.?
Kommer ner till SATS - stängt. Kommer hem och sambon upplyser om "...ja me det är ju Kristi Himmelfärdsdag idag!" *morr* Hur kunde jag glömma det.
Jaja...inget ont som inte för något gott med sig. Påpekade att vi i stort sett måste börja tidigare än juni för att hinna med bröllopet -09...vill inte ligga på förlossningen två veckor innan bröllopet. Han var jättepositiv och sa att han var öppen för förslag så det blir en tjuvstart för oss under nästa vår....när får jag återkomma med
*yeay*
Hej tjejer!
Karaktär ja...*haha*...sambon frågade hela tiden hur jag mådde när klädde på mig för att gå ut. "Är något fel älskling?" Så att jag går till gymmet så tidigt hör inte till vanligheterna
Nej före 2008 börjar vi inte. Ska ju sluta med pillrena senast vid årsskiftet och då ska vi prata om hur vi ska göra. Vi har ju sagt att vi ska se hur det går med studierna och ekonomin först...så vem vet, vi kanske känner att vi inte alls orkar med ett barn. Men det gör nog iaf jag och då blir det en tjuvstart under våren -08
Så jag överger inte er nollåttor *ler*
Blir galen...bor typ 50m från Dokyrkan och flera gånger varje dag plingar dem i klockan. Ibland i flera minuter *morr* Och nu är det något event där så det står en orkester och spelar musik utanför. Vårt barn kommer vara härdade från ljud ![]()
Nej men usch Frila
Vad jobbigt...får hoppas att morfar stabiliserar sig och blir bättre. Hemskt att se sina nära sjuka utan att kunna hjälpa. Och även om det är trivialt i det stora hela så hoppas jag att dina förälldrar kommer iväg på sin resa, låter som att dem är värda det!
Irland verkar jättetrevligt tycker jag! Om inte annat ett väldigt vackert landskap!
Jag och sambon kikade på flygbiljetter med RyanAir till London och hittade biljetter för 1:-....hur sjutton kan det va sååå billigt?