Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Frila:
    Man har ju läst mer än en skräckhistoria om hur det går till med akutvården i vårt vackra land. Okej, jag vet inte hur dem prioriterar och han kanske inte är prio ett...men att vara i den åldern med sådana besvär borde ge någon form av förtur. Ska ju nästan ha kommit in 20pers från en bilolycka för att det ska vara försvarbart att få vänta så länge! Skrikandes

Fröken:
    Vad duktig du är som städar! Och lyxfällan är bra fast jag tittar på Kyle XY just nu Men såg ni tanten i förra lyxfällan?! Hur sjutton kan hon få jobba inom psyk? Hon verkade ju inte ha alla kor i hagen själv ens...

Skrutt:
    Tack! Men som sagt...man törs inte ta ut något i förskott. Tycker karlarna i dne här tråden varit ovanligt veliga på sistonde

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-17 20:35:10 följande:
    Lusse: Jo de är verkligen extremt veliga våra kära män! =)hihi men man blir ju så glad ändå när de säger något sådant!
    Ja man får vara glad för varenda litet framsteg... Allt prat om bebisar/barn är välkommet.

Har precis bestämt att vi ska fira midsommar i vårt sommarhus utanför Oslo tillsammans med min kompis+sambo och deras lilla kille. Ska bli så roligt
  • enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-05-17 20:37:46 följande:
    Skönt att han får komma in iaf, så dem har koll på honom. Kommer hon iväg din mamma då?
    Ja jag kan lova om man inte var psyksjuk sen innan så skulle man garanterat bli det av att ha den människan som vårdare
    Men att han inte är velig är ju bra....visst, han är kanske inte sugen på tjuvstart, men han säger ju inget om att skjuta på barnbakandet heller tänk positivt..
    Fröken85 skrev 2007-05-17 21:24:20 följande:
    Jag var så att jag handlade en massa kläder på postorder, kredit på IKEA osv och tillslut satt jag där med räkningar och inga inkomster. Inte roligt. Så jag jobbade och slet hela julen och betalade tillbaka varenda öre....så INGA mer krediter för vår del. *brr*
    Ja vi kommer nog få det mysigt....hoppas hans sug kommer!
  • enlitenbitkaka

Hej tjejer!

Bad bad me sov ändå till efter ett! *usch* Nu kommer den här dagen också rinna bort i seghetens tecken!

Frila:

Vad skönt att morfar har fått komma in på en avd. nu iaf! Då vet ni ju att han får vård och ständig tillsyn!

Så ni har pratat namn nu igen Jag har tillskillnad från de flesta väldigt lätt för att hitta killnamn jag vill ha, med tjejnamn är det värre. Men så här ser det ut bland favoriterna just nu:

Edvin - efter mormors bror
    Ellian
    Jack
    Ossian
    Viggo

Vida
    Ellen
    Vera
    Nina

En ev. son ska heta Johan Maximilian i andra namn. Johan för det heter F i andra namn + att hans bror heter det och Maximilian för att det är fint Och en ev. tjej ska heta Christina Olivia. Christina heter jag och mamma i andra namn och Olivia var mammas farmor.

• enlitenbitkaka

Vad skönt! Och mamma kanke kan slappna av lite när hon vet att du finns hemma och har koll på läget också?

Ja tror inte Ellian är så vanligt men Elian börjar bli ganska populärt (uttalas som Elias fast med N instället för S). I like it

Hmm ja finns gott om "troll" här på FL...riktigt irriterande när folk verkligen engagerar sig i deras liv, dem blir ju lurade. Var ju en tjej som snodde magbilder och hävdade att dem var hennes och att hon var gravid fastän hon inte var det. Och så va det nån som sa att hn fått tvillingar (eller va det trillingar?) - inte heller sant.

Vart är ni alla Syltfiskar? Säg inte att ni har liv utanför FL

• enlitenbitkaka

Haha ja vad är detta för fasoner

Kollade också på Criminal Minds...men nu e det stendött, inget alls att kika på. Du ska bo hos dina föräldrar med din syster eller hur ska ni göra?

ja Elis är också jättefint...men pga att jag är värmlänning är det inget jag skulle döpa mina barn till Pappa bor i Arvika och sambon är därifrån och det cirkulerar en massa skrönor och historier om "Elis i Tasere" (Elis i Taserud) en lokal känd möbelsnickare från 1800-talet.

• enlitenbitkaka

Hej Cia!
    Usch 5:30 lär inge skoj
    Har du haft för dig fr skoj hittils idag då?

Cia80 skrev 2007-05-18 22:13:37 följande:
    lusse,Jag är här. En liten stund till ialla fall. Ska upp 5.30 imorgon bitti så jag kan inte vara vaken alltför länge.
  • enlitenbitkaka

Vad roligt att det går bra! Märker sambon några förbättringar i ditt spel då? Roliggt med bil....tjatar på pappa så han får tummen ur och fixar min så jag kan sälja den. Vad blir det för någon, har ni bestämt er?

Cia80 skrev 2007-05-18 22:19:53 följande:
    lusse,Vi var och tittade på bil, sen hade jag golflektion och efter det gick vi en golfrunda.Gick bättre än sist, så det är ju positivt. Men jag har mycket kvar att träna.
  • enlitenbitkaka

Cia:
    Vad roligt! Vill också lära mig...men jag får nöja mig med ridningen än så länge! Saab är ju bra...morbror kör en finfin 9-5 kombi i den där blå/turkos/gröna färgen, skitsnygg!

Fi:
    Vilka fina namn och en jättebra kombination! Gillar verkligen dina tjejnamn, snacka om att passa bra ihop!

Frila:
    Ok, nej då kan det ju va lite trixigt. Men det kan ju va roligt att bo någon annanstans än hemma ibland också
    Ja men vill du inte ha en liten Glenn Hysén?

Svar på tråden SYLTFISK