• Frila2

SYLTFISK

Jag vill också gå hemma och torka av diskbänken. Borde verkligen städa men orkar inte idag. Men jag skyller på att jag jobbat i natt och sovit för dåligt idag. Eller nåt...

• Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-06-01 17:50:33 följande:
    Just det....glömde Frila *ajjabajja* Ska va riktigt negativ: det regnar ute, alla kompisar e upptagna, sambon jobbar, vovven vägrar gå ut, videouthyrningen har bommat igen = jag måste ta mig till andra sidan stan......så jag stannar nog kvar här med laptopen i knät och FL på skärmen
    Jaha, här blir man bortglömd *surar*
    Måste säga att laptopen i knät med FL på, sittandes i soffan hade inte varit helt fel det heller. Sedan har jag upptäckt en spelsida eller två. king.com och zylom.com som man kan spela gratis spel. Jättekul.

Sitter och är lite grinig. Sambon och jag skulle äntligen vara hemma samma helg. Vi jobbar nästan alltid olika helger. Men imorgon ska jag iväg till några kompisar, vilket är jättekul men G och jag hade tänkt gå ut och äta men det hinner vi inte och nu blev G inringd för nattpasset inatt. *blä* 
  • Frila2

Håller med Fi. Njut av sommarlovet! Själv ska jag ta 4 veckors semester från 23 juli till 20 augusti. Längtar! 

• Frila2

Här var det tomt. Ingen som varit här sedan igår.
    Var är alla syltfiskar?

Själv har jag varit hos en kompis som bor utanför Kungälv. Åkte hemifrån vid 12:30 och kom hem vid 21:30. Suttit ute hela dagen i solen, ätit god mat - grillat och sedan rabarberpaj till efterrätt. 

• Frila2

Hejsan.
    Inviga datorn i sängen såklart! Sova redan? Själv har jag sovit alldeles flör lite så jag borde sova jag också men inte riktigt än.

• Frila2

Allt bra men är riktigt trött. Sambon och jag ska träffa en gemensam kompis imorgon, redan 11:30 i stan så det blir inte mycket sovmorgon imorgon heller tyvärr. Spännande med datorn

• Frila2

Tyvärr, nu är jag så trött att jag ser i kors. Måste sova.
    Vi kanske hörs imorgon igen?
    Godnatt!

• Frila2

Idag har jag varit i stan. Inte så bra planerat med tanke på att det är 20 grader i skuggan och luften står helt still mitt i stan + massa människor.
    Nu sitter jag och slappar framför datorn med ett stort glas saft och lyssnar på min favoritmusik - KoRn med en av favoritlåtarna - Alone I break. Perfekt. Hade vi haft en fungerande markis på balkongen så hade det varit ännu bättre, har väl kanske 26 grader inne redan. Men jag ska inte klaga.

• Frila2

Vad har hänt här egentligen? Är alla syltfiskar ute i solen fortfarande eller har ni helt enkelt bättre saker för er än att sitta vid FL? Dålig fart på tråden i helgen.

Svar på tråden SYLTFISK