SYLTFISK
Jag vill också gå hemma och torka av diskbänken. Borde verkligen städa men orkar inte idag. Men jag skyller på att jag jobbat i natt och sovit för dåligt idag. Eller nåt...
Jag vill också gå hemma och torka av diskbänken. Borde verkligen städa men orkar inte idag. Men jag skyller på att jag jobbat i natt och sovit för dåligt idag. Eller nåt...
Håller med Fi. Njut av sommarlovet! Själv ska jag ta 4 veckors semester från 23 juli till 20 augusti. Längtar!
Kul. Ska kolla sidorna senare.
Varje dag kollar jag:
www.fl.se forum
www.kattpiraterna.se forum
www.kattforum.se forum
www.hemnet.se bostad
Sedan det jag kollar någon gång per vecka:
www.king.com spel
www.zylom.com spel
www.josefsson.se kläder
www.hm.com kläder
www.lindex.se kläder
www.ams.se jobb - inte lika kul kanske
Kommer inte på fler nu.
Här var det tomt. Ingen som varit här sedan igår.
Var är alla syltfiskar?
Själv har jag varit hos en kompis som bor utanför Kungälv. Åkte hemifrån vid 12:30 och kom hem vid 21:30. Suttit ute hela dagen i solen, ätit god mat - grillat och sedan rabarberpaj till efterrätt.
Hejsan.
Inviga datorn i sängen såklart! Sova redan? Själv har jag sovit alldeles flör lite så jag borde sova jag också men inte riktigt än.
Allt bra men är riktigt trött. Sambon och jag ska träffa en gemensam kompis imorgon, redan 11:30 i stan så det blir inte mycket sovmorgon imorgon heller tyvärr. Spännande med datorn
Tyvärr, nu är jag så trött att jag ser i kors. Måste sova.
Vi kanske hörs imorgon igen?
Godnatt!
Idag har jag varit i stan. Inte så bra planerat med tanke på att det är 20 grader i skuggan och luften står helt still mitt i stan + massa människor.
Nu sitter jag och slappar framför datorn med ett stort glas saft och lyssnar på min favoritmusik - KoRn med en av favoritlåtarna - Alone I break. Perfekt. Hade vi haft en fungerande markis på balkongen så hade det varit ännu bättre, har väl kanske 26 grader inne redan. Men jag ska inte klaga.
Vad har hänt här egentligen? Är alla syltfiskar ute i solen fortfarande eller har ni helt enkelt bättre saker för er än att sitta vid FL? Dålig fart på tråden i helgen.