• Cia80

SYLTFISK

Thulan,
    Nä, det har varit lugnt nu ett tag.
    Själv sov jag på eftermiddagen, var så trött efter helgens jobb.

• Cia80

lusse,
    Det blir nog bra. Men jag har fortfarande inte fattat att vi verkligen har köpt en bil!

Nu är inte längtan efter bebis så jättestor, längtan efter bröllop är desto större. Fast om man får tro sambon så kommer bebis innan bröllop

• Cia80

lusse,
    Ja, det är det verkligen! Förhoppningsvis får vi bilen lagom till semestern. Så det får väl bli en liten bilsemester i Sverige

Åh, så ni har bokat kyrkan *avis*

• Cia80

lusse,
    Ja, det får det nog bli

Åh, själv vet jag inte hur det blir med bokning och så. Vi har ju pratat om att gifta oss i Thailand. Men sen vet vi ju inte när bebis kommer, så det är ju jättesvårt att boka. *Svammel*

Sambons brorsbarn ska döpas i augusti. Fick nu veta att sambon ska vara gudfar. Jag kan inte hjälpa det men jag blir så avis. Jag har inga syskon så jag kan inte bli moster/faster och jag har aldrig fått frågan om att vara gudmor.

• Cia80

lusse,
    Den drömmen finns fortfarande, men som sagt det är svårt att boka nåt i förväg.

• Cia80

lusse,
    Jag vet inte riktigt, men nåt år.
    Papperna fixar dem. Alltså översättningar och så att vigseln blir laglig i Sverige.

Men vi får väl se vad som händer.

• Cia80

lusse,
    Ja, vi får väl se som sagt. Är jag gravid nästa år så vet vi ju ungefär när bebis vill ploppa ut och därifrån kanske bestämma när det är dags för bröllop, vad vet jag

• Cia80

Fi,
    Ja, det vore nåt.
    Jag hoppas verkligen att sambon kommer känna sig redo i höst. Jag kan ju inte vänta ända till dec-08

• Cia80

lusse,
    Jag hoppas verkligen det.
    Skickade ett sms till sambon där jag skrev: Tänk om jag vore gravid på dopet. Dopet är i augusti

• Cia80

lusse,
    Ja, jag tycker att det skulle vara jättemysigt. Men jag tror tyvärr inte att det kommer ske.

Gick en golfrunda idag och det gick helt åt skogen, men imorgon ska vi ut igen så då hoppas jag att det går bättre.

Svar på tråden SYLTFISK