SYLTFISK
oj, tänkte ju posta i starta i 2008 tråden ju=)
oj, tänkte ju posta i starta i 2008 tråden ju=)
cia80, 4 år och vart förlovade i 3, bott ihop i 2=)
Fick precis lite kill i magen när jag kom på att jag ska börja käka folsyra å grejer om två månader=)
Vet era föräldrar/ vänner om att ni ska börja?
Skrutt 83 skrev 2007-05-14 21:15:10 följande:
Skrutt83, ja det är sååå skönt att slippa alla hormoner tycker jag!
Ska bli spännande att se om man funkar som man ska när det är dags för start!
Jag har också tänkt så att om man får bebis under sin utbildning så får man mycket mer tid till att vara hemma med barnet i början än om man hade jobbat. Dessutom så kan man spara sina föräldradagar tills när man börjar jobba då man ändå är hemma mycket på hemstudier (iaf på min utbildning!)
Ekonomiskt så ordnar det sig alltid. För oss kommer det inte vara något problem med lite planering!
grattis luscious!!! Kuligt!
Godmorgon! rackans vad ni har skrivit här sedan i går!!!!
På tal om ullared så är et mitt andra hem *haha* Nej, men brukar åka dit var tredje månad å handla. Dom har ju massa hushållssaker as billigt så vi brukar köpa tvättmedel, tvål, tandkräm, shampoo ibland. mm. Ibland finns det jattefina kläder och ibland är allt bara skit, men något fynd brukar vi alltid göra. Oftast finns det mer killkläder som har bra kvalitet och strumpor e billigt.
Vi brukar också köpa hundbajspåsar för 4.50 för 50 stycken, exakt samma märke som huvudrös har i kållered för 30 spänn *hmm*
Lusse, Jag bor i gbg!
Är det inte lite dumt att hoppas på att bli gravid om ens sambo inte är redo ännu? Det kan ju bli dummt om kan inte vill ha barnet...
jo, då är det ju ok, om han tycker att det är ok om ni råkar bli gravida ändå. Tänkte mer på dom som mixtrar med sina piller utan att killen vet om det och hoppas på att bli gravida. Det tycker jag är taskigt=)
Skrutt 83 skrev 2007-05-24 15:28:52 följande: