Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Yoyna: Det var ju bra! Vad roligt, fick reda på idag att en bekant till mig också fick en liten tjej!

• Skrutt 83

Yoyna: Jag förstår att det inte går att sova när man har en liten guldklimp att ligga och titta på!

• Skrutt 83

Lusse: Ja Colin Farell är ju verkligen inte helt fel! Det finns många gobitar! hihi

cia: Ha det så bra på jobbet!

Yoyna: Ja jag kan tänka mig att sömn är ganska efterlängtat lite då och då ;)

• Skrutt 83

Nää tjejer nu ska jag se lite på tv och ta det lite lugnt! Är ju final i 100 höjdare ikväll, det är så kul! Ha det så bra allesammans. Kram på er!

• Skrutt 83

Hej tjejer!

26 sidor redan, inte illa! hihi

Fi: Okej, att hon kan hålla sig från att testa, jag är aldelles för nyfiken av mig för sånt!

Lusse: Grattis till intervjun! Håller tummarna för att du får jobbet och att det är i närheten så du slipper pendla.

Vad har ni för planer för dagen/kvällen. Själv ska jag på middag och teater med några kompisar och innan dess tänkte jag fördriva lite tid här på FL och kanske plugga lite.

• Skrutt 83

Thulan: Vad duktig du är som tvättar, städar och pluggar! Skulle behövas här hemma också men det får bli någon annan dag =). Även om sådana dagar är tråkiga är det så skönt när det är gjort. Jag läser beskattningsrätt just nu, inte den roligaste direkt! Var det engelska du läste? Var det prov snart? Håller tummarna isåfall!

• Skrutt 83

Såg att ni hade disskuterat vitaminer igår på kvällskvisten. Jag äter Vita Max Kvinna de är vitaminer för kvinnor i fertil ålder. Innhåller en massa nyttigheter bland annat både järn och folsyra. Bra va?

• Skrutt 83

Thulan: Javisst ja så var det! Sorry! Virrar till det lite då och då, så många att hålla reda på :) När har du provet? Ja matte är inte kul, vi läser ju hyffsat mkt matte inom ekonomin jag tycker det är svårt. Direkt efter gymnasiet så läste jag två kurser på universitetet jobbade lite och sen gick jag in på linjen. På linjen har jag läst 2½ år till sommarn och har 1½ år kvar. Ska se om jag kanske läser dubbelt så jag kan sluta redan om 1 år men det är inte så kul när mina kurskamrater inte ska ta ut examen tidigre, får se hur det blir. Du då? Hur länge har du läst nu och hur långt kvar?

• Skrutt 83

Thulan: Vad roligt att du vill läsa till BM, tycker det verkar vara ett helt underbart yrke. Tänk att få hjälpa små bebisar till världen varje dag! Ja då har du lite tid på dig, provet kommer säkert att gå toppen bra! Jag håller tummarna!

Nää ni måste tyvärr kila iväg! Ha en fortsatt bra dag, kanske kikar in en sväng ikväll när jag kommer hem!

Svar på tråden SYLTFISK