SYLTFISK
jag 'r vaken, men bara nätt och jämt.
jag 'r vaken, men bara nätt och jämt.
nä. måste sova, ledsen frila.
tony som inte alls tänkt att han skulle gifta mig, har lovat att det kommer att hända
fast inte innan barn.. dock så blir det förlovning och jag får ta hans namn innan barn (vill att vi har samma namn hela familjen).. *glad*
jag sa att vi kan ju skjuta på barn då så vi kan gifta oss innan, men han vill absolut inte skjuta på det utan tycker det är långt nog som det är
var bara tvungen att dela med mig.
ne, jag skulle inte säga nej om han ville starta nu. men det kommer inte att hända... så varken tidigare eller senare förmodligen.
frågade om han skulle bli sugen att börja tidigare när jag slutade med p-pillren (nyår) han sa att han inte visste.. så vem vet
usch
nä finns endel som borde byta jobb även i hemtjänsten... där jag jobbade när jag var yngre, vågade inte säga rätt ut men jag puschade för att hon skulle börja plugga, nått annat som hon ville.
tur att det finns sånna bra som du frila
fröken: det är för att han aldrig trott att han skulle eller har velat gifta sig. så det är lite för tidigt för han. så jag får vänta, men får ju ändå en liten del av det.
såg snygga förlovningsringar på nätet som jag visade o han höll med om att de var det
. innan ville han inte höra ett ljud om ämnet.
budget är spännade, vill hålla mer koll, men får sån ångest av det så jag låter bli, vi har inte problem med att spendera för mkt heller det enda är att jag får dåligt samvete av att köpa saker till mig själv. så kanske kunde jag unna mig lite utan dumma samvete. har nyligen skaffat ett konto för bebis och hus, som vi lägger undan lite i varje månad. och ett eget sparkonto..
grattis fröken
tony är 26 år. Han tyckte att FM var det bästa uttrycket hittills (han läser över axeln lite).. då behöver man inte bli besviken om mensen dyker upp.
åh vad härligt med en resa cia.. synd för mensen
.. härligt att vara sambos..