Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Cia80 skrev 2007-05-22 17:25:13 följande:
    lusse,Hemmagjorda ska det ju vara! Inget pulver här inte! Ja, tillslut ska vi väl ha jätteont
    Men pulver e smidigt...man slipper ha ägg hemma
    Frila2 skrev 2007-05-22 17:59:28 följande:
    Zuccini-receptet...vart finns det? Vad roligt att du hitta dem här!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

Uih.....pratar ni fästingar! Har ju ett fyrbent odjur som alltid får fästingar så fort han går utanför dörren. Häromdagen hittade jag en som var *jag lovar* 1cm lång och sprängfylld. Så vidrigt!

Sitter och pluggar svenska....analyserar lite dikter *not roligt*

• enlitenbitkaka

Cia:
    Var inte alls dumt! Man måste ju kunna kompromissa....det är ju två viljor man ska ta hänsyn till, inte bara en. Och vad roligt med svar Vi får hoppas på tjuvstart båda två! Eller ja...vi e väl några som gör det vid det här laget?

Fröken:
    Vad använder ni för fästinghalsband. Har köpt ett Scalibor men han får ändå fästingar...inte lika många förståss men några varje vecka blir det.

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-22 22:14:51 följande:
    Ja vi får väl se om det funkar bättre framöver. Brukar dem kunna ha dem hela sommaren? Så bökigt när man ska ta av dem hela tiden iom att han badar vid i stort sett varje promenad
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-23 00:16:46 följande:
    Ja, stackars fiskarna Haha, hon varnade tom om det på Apoteket så jag törs inget annat än att ta av det....
    Fick lite hjälp med meningn, vad skulle man göra utan FL?! Sitter och gör de sista uppgifterna i engelskan så jag kan få betyget. Fick MVG på alla delarna i a-kursen och MVG på alla delarna i b-kurser på det Nationella provet så vi får hoppas att hon tycker resten håller samma kvalitet

Nu ska jag sussa! *zzznark* Vovven ligger redan med benen i vädret och drar stooooora timmerstockar
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-23 01:28:06 följande:
    Ja ang. högskolan så är jag väldigt brydd nu. Fick sånt där kontrollbesked nu där min betyg står med osv. och det var bara 1800p som stod med där. Jag kryssade i att jag skulle komplettera med det jag läser nu men bifogade betyg från gymnasiet och floristutbildningen jag gick. Betyg som Historia, Geografi, Engelska A osv. stod inte med på pappret jag fick hem *rädd att något blivit fel*

Ang utbildningen så finns den här i stan! Vi har faktiskt ett universitet
    Cia80 skrev 2007-05-23 05:56:45 följande:
    Hihi...får dåligt samvete när jag ser hur tidigt du va uppe....jag har precis gått upp men är ändå dödstrött   Jag gRATTIS! till att han börjar mjukna!
  • enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-05-23 11:38:44 följande:
    lusse: Jag har samma problem som du. Fick också ett kontrollbesked men när jag loggade in på studera.nu så fanns bara de kurser jag läst på komvux med och inte de kurser som jag läste på gymnasiet fast jag skickade in både betygen tillsammans. Man blir ju väldigt orolig att det ska vara något fel. Jag väntar just nu på att mitt slutbetyg ska ramla ner i brevlådan så att jag kan komplettera med det. Är du klar snart med dina kompletteringar? En sak till som jag är jätte skraj över är att posten ska tappa bort mina betyg när jag skickar in dem till antagningen, tror du att man kan ringa och kolla sen om de har kommit fram?
    Ja alla uppgifter i svenska ska vara inne i morgon, får ut mitt betyg till veckan. Engelskan får jag också nästa vecka.

Ja jag vet inte vad jag ska göra? Hur många poäng och kurser fanns med på pappret du fick hem? Ska man ringa till dem eller bifoga samma betyg igen och hoppas på att det blir rätt? För det är bara några betyg från gymn.utb. och några från floristutb. som finns med nu.
  • enlitenbitkaka

Jag skickade in min ansökan via brev, kanske därför? Men sambon som amnälde via nätet fick hemma samma papper fast förra veckan.

Har tittat igenom kurserna och det som finns med är kurserna jag läste inom flloristutbildningen på KomVux, de två kurser jag läste på KomVux för ett par åre sedan (Data och NkA)

Av de kurser jag läst på gymn. finns bara Matematik A, Svenska B, Engelska B och Samhällskunskap B med....

Svar på tråden SYLTFISK