SYLTFISK
Avundsjuk menar jag ju såklart
Avundsjuk menar jag ju såklart
Lusse: Jönköping är ju inte så långt bort heller så fröken kanske kan komma med hon också.
Nu ska jag se lite på tv och leka med katterna. Sambon jobbar natt hela helgen *suck*
kikar in igen senare.
Hejsan på er. Någon vaken fortfarande?
Själv sitter jag på jobbet och är på riktigt dåligt humör. Fick mens idag och har ont i magen. Är riktigt grinig av någon anledning.
Hur har ni haft det? Ni har skrivit så himla mycket så det är svårt att hänga med på allt.
Namn såg jag att ni pratat om. Namn som Noah, Julia, Alma, Theo som jag gillar har jag kompisars barn som heter så det går ju bort. Tycker själv att killnamn är svårast.
Fröken: förstår att du är deppig men det är ju kul att det är några kvar på 2008 med mig.
Thulan: jobbigt när andra får barn innan en själv. Speciellt som man trott att man skulle bli först. Det positiva är att du kan få mycket träning innan det är dags
Fröken: ja, det är just det som är problemet. Man hoppas ju så fort karlarna säger någonting som kanske kan tolkas att ha med tidigare start att göra. MIn tvärvägrar säga någonting alls så jag kan inte hoppas.
Usch, är sådär ledsen och deppig som jag blir vid mens. Just nu känns det skit att ni alla är så smala. Ni har liksom 5 kilo tiller målvikt och jag har betyldligt mycket för att ens komma ner i er startvikt. Blä och depp.
Nej, det är bara en sån dag. Allt är skit idag.
Det känns inte så kul att var med i listan och sånt bara, du vet jag ser hur olika vi är. Nej, det orkar jag inte just nu. Peppa er kan jag absolut göra.
Jag har alltid varit överviktig, enda sedan jag var liten. Sedan blev jag sambo, slutade röka, började med p-piller och bytte dessutom p-pillersort. Så på 4 månader gick jag nog upp 20 kilo. De sitter kvar fortfarande. Jag har egentligen ingen målvikt eftersom jag inte ens vet vad jag kan väga, hur mycket jag skulle kunna gå ner. Gick ner 10 kilo förra sommaren men har stått still sedan dess tyvärr. Men då äter jag godis, pizza och sånt.
Sedan är det så för mig, jag kan bli irriterad över att folk som väger kanske 60 kilo klagar över hur tjocka de är och att de har så fet mage mm när jag själv väger minst 20 kilo mer. Vet att det inte är rättvist att tänka så men det blir lite så ändå. OBS absolut inte mot er utan kompisar/människor som jag träffat eller umgås med irl som vet exakt hur jag ser ut.
Flumm, flumm. Hoppas ni förstår
Haha, men du har ju bröst iaf. Jag har ju A-kupa. Det är inte lätt att hitta toppar i L när man ha a-kupa. Allt är för stort över brösten.
Jo det var en bra sommar med efter det har det inte hänt någonting alls. Ja, varför tappar man inte p-piller kilon när man slutat med dem? Nu har det gått 1½ år men nej då..
Ja, det är säkert svårt att hitta toppar för de smala med stora bröst också. En kompis är jättesmal, kanske S eller max M på toppar men dras med bröst i storlek DD. Hon kan inte hitta någonting alls att ha på sig. Och hitta en snygg BH är omöjligt, bara tantform på allt.
Godnatt. Sov så gott. Hörs en annan dag.
Imorgon har jag tagit semester för vi ska hem till en av uskorna på middag, hela avdelningen. Vi som jobbade fick ta ledigt om vi ville.
Här missar man ju mycket om man är borta bara en dag från FL.
Skönt att höra att hunden mår bra och att operationen gått bra.
Idag är en betydligt bättre dag än igår. Tack för all peppning! Länge sedan jag var så nere som igår. Satt på jobbet med sambon i telefon och kunde bara säga att jag ville hem. Brukar inte klaga så.
Idag när jag vaknade hade sambon köpt med sig mat hem och köpt en CD-skiva till mig - Korn unplugged - som jag pratat om jättelänge.
Har varit hemma hos en av uskorna på jobbet och festat lite. Nästan all personal, 22 personer var där. Jättekul. Vi har ätit, sjungt sånger och lekt lekar. Gick en tipspromenad med frågor som "vilket år var det första SM i fotboll?" "vilket är världens störta språk?" Jag vann, hade alla rätt! *skryter lite* Fick en klubba i pris
Det enda som var tråkigt var att jag inte kunde äta så mycket av maten. Köttet var marinerat med bl a soja och det är jag allergisk mot. Även pastasalladen hade soja i. Sedan var det jordgubbstårta till efterrätt och jag är allergiskmot jordgubbar också
Trist. Sedan får jag skylla mig själv för jag sa inte innan att jag var allergisk men det är så trist att alltid behöva vara den "krångliga" som ska ha specialmat.