SYLTFISK
Härligt med semester Cia. Längtar till min semester redan trots att det är en hel månad kvar.
Ang. Matilda så skrev jag en liten varning innan så ni visste vad det hanlade om innan ni klickade på länken.
Yoyna: hammare kanske jag skulle prova med
Vilket tips! Bra att det inte var någonting.
Jag brukar inte lägga mig i liknande trådar som den jag länkade till men jag blev verkligen irriterad när folk började beklaga TS död. Hade jag inte verkligen vetat att det hon skrev inte stämde hade jag inte vågat mig på skriva någoting men nu var det så mycket fel och orimliga sakar att jag höll på att bli vansinnig. Nu har hon dessutom tagit bort både bild och presentation så visst verkar det vara påhitt alltihop.
Skrutt: förstår att bebislängtan inte blir bättre om sambon sitter med en så liten bebis i famnen...
Bra att du ska ta provet på knölen. Får jag frågar var den sitter? Hade jag hittat en knöl i bröstet hade jag antagligen ringt vår överläkare hem direkt
men eftersom det sitter i nacken så intalar jag mig själv att det inte kan vara någonting farligt. Den har dessutom minskat rejält sedan i fredags så det är säkert ingenting alls. Ska ändå fråga när jag träffar någon av läkarna.