Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Lusse: Tråkigt att ingen vill köpa bilen.. Kanske blir fler som är intresserade efter midsommar, då folk har semester om lite mer tid? Jag håller tummarna för det så du snart kan få din familjebil!

Jag och sambon har börjat fundera på Toyota avensis, vad tror ni om den?: www.toyota.se/cars/new_cars/avensis/index.aspx

• Skrutt 83

Lusse: Har också läst det ang. p-piller. P-piller har 2 funktioner som ska förhindra en graviditet, dels ska det hämma ägglossningen, sedan ska slemmhinnorna tjockna vilket ska göra att det blir svårare för spermierna att tränga igenom. Vissa kvinnor får ägglossning trots p-pillren men då är det den andra funktionen som ska förhindra graviditeten. Hörde någonstans att så många som 20 % har ägglossning trots p-piller, vissa varje månad och andra lite då och då. Vet inte hur väl detta stämmer.. Jag misstänkte att jag hade det förrut, fick ÄL-flytningar och känningar, kollade då med ÄL-test, blev ett jätte jätte svagt streck, men ingen stegring så jag hade nog inte det.. Så egentligen ska du inte haft det med Cilest, men du kan ju varit en av 20 %.. Blev lite rörigt men hoppas att du förstod..

Vad kul att många verkar vara nöjda med den, ja visst är den snygg! Jag har hört så gott om Toyota så därför börjar vi luta åt den ist för Volvo, ska provköra så får vi se!

• Skrutt 83

Yoyna: Bra info! Klart du ska hänga på! Här ska peppas på måndag!

Lusse: Trodde också att man alltid hade ÄL om man fick mens, men det här är ju en hel vetenskap. Jag håller tummarna för att ÄL och mens kommer igång på en gång! Ska du testa med ÄL-test direkt? Börjat med vitaminer och folsyra?

• Skrutt 83

Lusse: Jag äter vitamax kvinna. Den innehåller tillräkligt med folsyra. Vet inte hur det är med mitt val kvinna men skulle tippa på att den innehåller ungefär detsamma!

• Skrutt 83

Frila: Hoppas filmen är bra!

Nää tjejer nu ska jag umgås lite med sambon som precis kom hem! Glad midsommar på er alla om vi inte hörs innan dess! Kram

• Skrutt 83

Yoyna: Förlåt missade din fråga.. Vi ska inte köpa helt ny, ska köpa en från -03 el -04. Ska bli kul!

Ha det så gott tjejer!

• Skrutt 83

Måste bara få kommentera att jag nyss skrev det 3000 inlägget och vi är på 300 sidor! Vi är bra på att skriva, hihi!

• Skrutt 83

Glad midsommar på er alla syltisar, kommer nog inte hinna in imorgon! Sov så gott! Kram på er!

• Skrutt 83

ÅÅhh vad störigt! Snart blir det ny sida hoppas jag..

Ville bara kika in och önska alla goa syltfiskar en GLAD MIDSOMMAR! Kram på er alla!

• Skrutt 83

ÅÅhh vad störigt! Snart blir det ny sida hoppas jag..

Ville bara kika in och önska alla goa syltfiskar en GLAD MIDSOMMAR! Kram på er alla!

Svar på tråden SYLTFISK