SYLTFISK
Ok.. Hur förminskar jag dem då? Helt iq-befriad när det gäller sånt! Hihi Ahha ok, ja när man skappar mappen så kan man välja att bara ni kan få se dem också..
Ok.. Hur förminskar jag dem då? Helt iq-befriad när det gäller sånt! Hihi Ahha ok, ja när man skappar mappen så kan man välja att bara ni kan få se dem också..
Fröken: Men det är det som är problemet, bilden dyker inte upp fast jag lagt till den. För stor?
Vad kul att ni dök upp tjejer, det var aldelles dött här i tråden nyss..
Hihi ja nu fungerar det! Så ni har redan hunnit in och kika!
Ja det är verkligen kul att få en bild av någon som man pratat med länge. Man har ju en bild i huvudet på hur personen ser ut!
Lusse: Hehe, man tackar.. Tycker mest vi ser ut som muppar, kisandes i solen, och A ser man knappt hur han ser ut, mössan skymmer hela ansiktet! Hihi!
Ska ta lite normala bilder på oss nån dag när jag hinner!
Vilka fina bilder! Ni är ett jättesött par, ni passar verkligen ihop!
Vad fina ringarna var! Är ni nöjda?
Vad har ni för planer ikväll tjejer? Själv sitter jag och väntar på sambon, som träffar 2 kompisar. Antingen blir det en sen prommis eller så blir det tv. Imorgon ska vi kolla på bil, ska bli så kul!
Lusse: Vad kul att ni är nöjda. Vi har ungefär likadana ringar som er, gillar att de är enkla och stilrena, som du säger så finns det då möjlighet för riktigt bling-bling sen!
Oj 4 timmar är ju inte så mkt, förstår att du är trött! Jobbar sambon natt? Min tycks inte vilja dyka upp så jag ger snart upp och kryper i säng. Ska du jobba imorgon? Hur har kroppen mått utan dagliga hormonerna då? Kännt dig annorlunda än?
Fröken: Ja men FL och tv är aldrig fel
. Blir nog detsamma för mig, sambon och jag hade planer på prommis och sen se lite på Heros som vi börjat se men det verkar inte bli av. Han skulle möta 2 kompisar på en snabb öl, men det var 3 h sen så jag antar att jag är dumpad som sällskap idag *morr* Karlar!
Ja det är verkligen inte kul att sova själv. Sover alltid bättre när A är hemma, har nog med tryggheten att göra. Men måste vänja mig, han kommer ju jobba en hel del nätter. Okej, jobbigt med jobb imorgon igen men ser det från den ljusa sidan, det blir mkt pengar att köpa bebissaker för! 
Lusse: Hehe då förstår jag att du inte hunnit känna något ännu! Hur har ni tänkt göra nu då, blir det gummi eller blir det avbrutet? Eller blir det kanske chansning redan nu?