SYLTFISK
Hej, jag heter Madeleine och är FL:ist sedan 2005. Beroendet har dock ökat senaste året och jag kan inte kontrollera det längre.
Hej, jag heter Madeleine och är FL:ist sedan 2005. Beroendet har dock ökat senaste året och jag kan inte kontrollera det längre.
Yoyna: Va kul om du kommer in till hösten! Håller tummarna! Vad avundsjuk jag är på dig som har kommit så långt, vill också börja läsa till BM nu på en gång. Allt känns så avlägset just nu.
Yoyna och Frila: Hur gamla var ni när ni började plugga till ssk?
Jag vill ha ca 3-4 år mellan mina barn, iaf mellan de två första. Har alltid velat ha en pojke först och sedan en tjej eftersom jag själv alltid har velat haft en storebror, men nu känner jag att jag nog helst skulle vilja ha en tjej först. Skulle va så kul med en liten tös! Om jag får bestämma och om jag orkar så skulle jag vilja ha minst 3 barn, gärna 4
Jag beställde faktiskt en filt från Lundmyr här om dagen, jag har tittat på den länge men den är så fruktansvärt dyr. Men så var den rea i en nätbutik så jag passade på att slå till
Den borde dimpa ner i brevlådan vilken dag som helst nu.
lusse: Åh vilka fina bebiskläder du har hittat. Ska du köpa? Blev sugen på att köpa en dress från redoute, såg att det var 25% rabatt där nu.
lusse: Nu vet ju jag att du är och skriver prov för fullt men jag vill ändå passa på att gratulera på födelsedagen. GRATTIS!
lusse! Va kul! Vad avundsjuk jag blir! Gratulerar till den kommande förlovningen.
Sover ni?
Hej tjejer! Vad har ni för planer för dagen?
lusse: Hur mycket fyllde du igår förresten?