Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Haha... Ja man kan ju alltid skylla på hunden...

Näe. Nu är jag trött.. Ska lämna sambon på jobbet vid 6 imorgon sen åker jag till jobbet å är där hela hela dagen... "Syns" väl imorgon! Kram å godnatt!

• Fröken85

Hejsan mina underbara goa favorittjejer! 'hihi'...

Kom hem nyss efter en full dag med praktik + massa ärenden å långpromenad. Nu väntar kaffet i bryggaren...mums...

Sambon är borta nu igen till på fredag så jag kommer hänga mycket med er, vänner!

Längtar så mycket nu. Fick veta att ännu en bekant väntar bebis nu. Sen har många av mina kompisar som skaffat barn blivit riktiga mamma-polare å umgås jämt med bebispromenader å så. Jag känner mig så utanför ju. Jag kan väl iallafall få en mage (med bebis i såklart.'hihi')...

Depp depp depp...

Men solen skiner ju iallafall...

• Fröken85

Tänk va många frågor vi kommer ha om kroppen sen... Vilken av er ssk kommer plugga in sig lite extra på gravsymptom? 'hihi'... Snacka om eftertraktad..

Förresten, Vem var det som planerade att läsa till barnmorska...?

• Fröken85

Fy vilket dilemma frila. Det där med missfallsrisken är ju verkligen något du bör tänka på. Är det verkligen så alltså? Att det är bekräftat att det är större missfallsrisk? Särskilt eftersom du planerar bebis så är det ju en ganska stor grej att beakta.

Ärligt talat, om jag hade varit du hade jag nog inte gått tillbaka. Hade nog försökt jobba natt tills jag blivit gravid och sen förklarat för chefen att det inte funkar. Då får de väl omplacera dig då, eller hur funkar det. Annars kanske man kan bli sjukskriven...

Va jobbigt för dig gumman. Känn efter vad som känns rätt i hjärtat (ännu mer klyschor i tråden) å följ det... Lycka till vännen!

• Fröken85

Varför kändes det inte rätt på förlossningen då *nyfiken*? Du kommer vara oumbärlig här sen! Vad ska min uppgift i tråden bli? Prata engelska med våra gravidmagar? 'hahaha'

• Fröken85

skrutt: Ja, eller så kan du få göra upp bra sparplaner till våra bebisar. Hjälpa oss mammor istället... Ger förresten engelskan till presens så kör jag svenska istället. Kan ju lära embryona alfabetet eller något...

• Fröken85

Jag brukar oxå ha med mig laptopen överallt. Det är inte sälla den står på diskbänken.... 'hihi'

• Fröken85

ang pillerstopp och kondom...: Jag hade ju hoppats att min sambo skulle tröttna på gummit, men han är stenhård. Om jag lite fint nämner att vi kan väl skippa det, så säger han bara, "försöt inte stämingen nu", så jag håller tyst numera...

• Fröken85

grattis frila: De börjar kanske inse att bebis snart är aktuellt våra små gubbar....

• Fröken85

Här blir det förhoppningsvis sommarbröllop i trädgården i stugan med härlig fest efteråt med väldigt avslappnad stämning....

Svar på tråden SYLTFISK