• Cia80

SYLTFISK

Fröken,
    Ja, för när är sen? Om en vecka, månad, halvår, år???
    Sambons brorsbarn är nu 4 månader och nu har börjat bli mera med han jollrar och skrattar. Man kan ju inte annat än att smälta.

• Cia80

Fröken,
    Det har du rätt i. Sen är det våran tur.
    Har ju fått förlängt på jobbet till årsskiftet och ibland önskar jag att jag blev gravid så jag går på mammaledighet i samband med att mitt vik går ut. Fast andra dagar undrar jag om det kanske är bättre om jag jobbar kvar så länge jag kan tills jag får fast anställning. Men då känns bebis vääääldigt långt bort.

Uj, vad jag svamlar...förlåt.

lusse,
    Ja, man förstår inte alls deras perspektiv

• Cia80

Fröken,
    Du har nog rätt i att jag inte ska tänka så mycket på jobbet. Det får bli som det blir.
    För så fort sambon blir redo så kör vi så det ryker
    När nu det kan tänkas bli, det har jag ingen aning om. Förhoppningsvis så märker jag det

• Cia80

Hej tjejer!
    Ännu en dag som tillbringats på golfbanan och idag gick det faktiskt rätt så bra. Men det gröna kortet känns lååångt borta.

Usch så fort veckorna går. Nästa vecka är min sista semestervecka. Sen är det tillbaks till jobbet. Men jag trivs bra så det blir nog ingen fara.
    Ev. åker vi till Sthlm nästa vecka. Har en faster som har lgh där. Som nu under sommaren står tom. Så det innebär gratis boende och det är ju inte helt fel Men vi får se.

• Cia80

Lusse och Yoyna,
    Ja, nån gång hoppas jag på att jag ska lyckas ta grönt kort.
    Fast just nu är jag mer sugen på att ha bebis i magen

På tal om bil så längtar jag efter att vi får vårat vrålåk Förhoppningsvis får vi den om 2 veckor.

Tyvärr kan jag inte bidra med så mycket till era barnvagnsdiskussioner eftersom bebis vrålåk redan står i källaren

• Cia80

lusse,
    Vet inte om jag vågar sikta så högt nu när sambon bara säger "Sen".

Ja, den blir nog riktigt bra. Har inte riktigt fattat att vi ska ha en sån fin bil

• Cia80

Godmorgon tjejer!
    Sambon hinner inte mer än vakna förrän han sitter framför datorspelet *mummel*
    Men jag ska väl inte klaga för då kan jag ju skriva lite här

Tyckte vi kunde åka till IKEA och kanske titta lite på bebisgrejer. Men det var konstigt nog inte sambon så pigg på

• Cia80

Skrutt och fröken,
    Det blev en tur på golfbanan istället för IKEA. Gick sämre idag. Jaja, det är bara att kämpa på.

Frila,
    Usch då, sån sjukdom är inte att leka med.
    Är kanske bra om du pratar med hennes sambo.

Jag tror minsann att min bebislängtan har börjat gå ner lite nu. Men den finns fortfarande där.

• Cia80

Presens,
    Då var du ju nästan i närheten av mig

Usch vad tråkigt det är med regn.
    Men imorgon kommer vi troligtvis ta en tripp till Sthlm. Imorgon börjar min sista semestervecka så det är väl bäst att göra nåt vettigt

Thulan,
    Jag håller också tummarna.

Svar på tråden SYLTFISK