Frila2 skrev 2007-06-03 20:12:14 följande:
Jaha, ok. Då stämde det med alla mina frågor Coco-Cola är verkligen gått. Ska nog ta ett glas nu. Nu har det mulnat på här lite, inte lika gott på balkongen.Tycker att det oftast är så att så dyra hus är väldigt pråliga. Mycket krimskrams. Det värsta jag sett var en jättekåk där alla kranar var guldfärgade och statyer i marmor lite varstans *blä* Usch, när här är det verkligen själva huset och läget som är det man vill ha. men har man råd att köpa det har man antagligen råd att renovera lite också. Hade den varit i Gbg hade priset gått upp med några miljoner. Om du tänker kolla på Criminal Minds så kan jag säga att det är ett fortsättningsavsnitt men det ska gå att hänga med bra ändå. Skurken är James (kommer inte i håg efternamnet) som spelade Dawson i Dawsons creek om du minns den. Han har verkligen vuxit till sig och är riktigt snygg.
Här e det fortfarande helt molnfritt och underbart, balkongen är som en bastu! Är ni mycket inne i GBG eller håller ni er mest i ert område?
Ja jag vill INTE ha en elva miljoners-villa....ett rött hus med vita knutar, punschveranda, dubbeldörr, plankgolv och spröjsade fönster vill jag ha

Med en lummig trädgård och nära till något vatten! Oprentantiöst och lugnt... Tror det här huset kommer bli svårsålt, inte många här som är villiga att lägga så mycket på ett hus, även om man har pengarna.
James Van deer beek hette han va? Älskade Dawsons Creek när jag va yngre, va jättekär i Joshua Jackson!