Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Godmorgon Syltisar!

Hoppas allt är bra med er! Själv är jag förväntansfull, idag kommer vi förmodligen köpa bilen, ska bli så kul! Lite ångest för kostnaderna men det ska nog gå bra!

Cia: Lycka till med övertalningen! Jag ska försöka jag med! Är det bestämt att sambon kommer bli kvar hemma även i höst?

• Skrutt 83

Lusse: Härligt med träningsvärk! Tror det är ett bra motto att tänka så! Man blir knäpp av att försöka ha stenkoll på allt hela tiden! Sa till Adde att ni är ett par st som ska tjuvstarta och att jag också vill det, då skrattade han och sa: "Men vi har ju inte ens råd att ta hand om oss själva när vi skaffar bilen!"

Riktigt så illa blir det ju inte Skrattande men vi har varit lite bortskämda när det gäller räkningar då vi har så låg hyra så dessa pengar extra varje månad känns ju, men det kommer nog gå bra!

Nää nu ska jag ge mig iväg hoppas vi ses här lite senare! Ha en bra dag! Kram kram

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Vad duktiga ni är som shejkar! Idag har det INTE följts nån diet här hemma... Åt precis en Big Mac & co. Inte bra!! Addes kusin kommer förbi så vi ska fika, därför blev McDonald´s en nödlösning för att hinna städa mm.. Kunde iofs tagit en sallad, men men Skrattande Från imorgon blir det riktigt seriöst, så pepp pepp!

Blev inget bilköp idag, vi har varit runt och kollat lite mer samt varit på banken och fått lånelöfte! Så fort pappren är klara så ska vi köpa bilen! Jippi!

Lusse: Inte helt hundra ännu men till 99% blir det en Mazda3! Låter som en jättebra hyra för en 3:a vid Universitetet, det är ju toppen att ha nära hem sen när man har en liten.

Yoyna: Har inte heller skött dieten, men nu jäklar! Nu får vi peppa järnet! Ska ut och springa imorgon!

Cia: Tråkigt att golfen gick dåligt, du ska se att det snart kommer gå bättre igen, det brukar ju gå lite i vågor! Mysigt att sambon är hemma, ska hålla tummarna för att han inte behöver flytta tillbaka!

• Skrutt 83

Någon go syltfisk som vill snacka lite på kvällskvisten?

Fröken: Ja han är söt när han vill! Skrattande Han sa det visserligen efter att jag sagt att han kommer bli världens bästa pappa men blev lika glad ändå! Tack, jag hoppas verkligen det! Vore så kul att följas åt! Kommer vi göra ändå men det är ändå kul om man är uppe i FUM och allt samtidigt! Ja tack det känns kul, jag tror som du säger att det löser sig man lever ju efter vad man har.

Lusse: Vad duktig du varit! Du är ju en riktig liten hurtis! Skrattande Tack, ja jag gillar bilen jättemycket! Oroar mig som sagt lite för pengarna men det löser sig nog!

Yoyna: Ja precis, Mälaröarna är nästa steg! Vill verkligen bo där sen när man har en liten bebis. Tycker verkligen du ska unna dig något gott på lördag!

När Addes kusin var här så såg vi på film när de var små, hjälpte INTE bebissuget! Jag vill ju ha en liten kopia av honom, så söt och go! Får nog poängtera det lite ikväll Glad

• Skrutt 83

Lusse: Ja verkligen, mysigt att tänka på att man kommer ha en sån liten sötis med de generna sen Skrattande

Fröken: Ja man klarar sig alltid! Sov så gott, ska nog också bege mig mot sängen snart!

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Cia: Men inte ska du väl känna så! Klart du har en massa att tillföra till tråden! Ja det är jobbigt att längta så mkt men inte ha något mål att jobba mot!

Lusse: Låter som ÄL-känningar, du kan ju ändå ha en 28 dagars och att du har ÄL idag men att både mån och tis varit fertila dagar! Hoppas ÄL kommer igång nu på direkten så du vet att allt fungerar!

Hihi, ja jag och sambon är båda blåögda och var lintottar när vi var små men sambon är ju candré (stavning?) färgad nu. Så här blir det nog en liten lintott till en början iallafall. 

Frågade sambon igår om det finns en risk att han inte kommer vara så noga med skydd i höst, han sa då att han inte ville säga något om det för att jag inte ska hoppas eller bli besviken.. Men sen sa han ändå att han inte vet, att han kanske inte kommer vara det! Vi får se då, men nu ser det ut som att det kan bli lite av en tjuvstart iallafall! Känner mig så himla glad! Detta är ett STORT steg innan hade han tvärvägrat, så detta måste betyda att han börjar bli redo! Jippi!

• Skrutt 83

Elessario: Får jag kika in i nya 08-tråden? Vi har ju inte bestämt tjuvstart 100 % men det kanske blir smygstart.. Vet inte vart jag ska kategorisera oss riktigt..

Lusse: Jag ska bara slappa, slappa & slappa idag! Skrattande Kanske ska åka och kolla på en citroën, tydligen 139000 helt ny på kampanj, bra att kolla innan man bestämmer sig helt hundra. Sen blir det kvällsprommis med sambon. Du då?

• Skrutt 83

Lusse: Ja precis, har lite mindre än 2 kartor kvar, ska bli så spännande att sluta. Ja så får ju hans bästa kompis/min kusin barn om 4 v så det kommer förhoppningsvis hjälpa till! Skrattande Håller verkligen tummarna för att din mens kommer som den ska.  Har du kännt av något speciellt nu när du slutat? Hur har ni gjort nu kring ÄL, har ni skyddat er?

Vad kul att den är skön att köra, märket har ju tidigare haft en del problem men verkar som om de nu "hottat" till sig. Ja det är så svårt, man vill ju inte ta fel beslut!

Vad mysigt med gemensam semester, ska ni göra något kul? Ja jag håller med, nog första gången man vill att sommaren ska gå fort och att skolan ska börja! Kommer nog bli en toppen höst! Ja vi får starta egen tråd! Skrattande

• Skrutt 83

Hej Fi!

Välkommen tillbaka, vi har saknat dig också!
    Vad kul att ni fick en lyckad semester! Här är det inte heller jättebra väder men men.. Hoppas du får bättre väder på nästa semester! Hur står det till med bebislängtan då?

Svar på tråden SYLTFISK