Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Cia80 skrev 2007-06-14 23:55:11 följande:
    Åh, så gulliga ni är tjejer!Sambon tycker jag är jättefin, så jag får väl lyssna på honom Vill mer och mer gifta mig nästa sommar. Men sambon vet ännu inte om han vill det. Så nu känns det som att han får sista ordet igen *Suck*
    Tänkte just det (är på krigsstigen mot män efter sambons lilla samtal med mig...*morr*) Ska din sambo bestämma ALLT? Ska han få bestämma bröllopet kan du ju iaf få en liten bebis som tröstpris *ler*
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-06-15 09:10:55 följande:
    Nu är ämnena bröllop och bebis bannlysta här hemma, ialla fall ett tag framöver.Annars kommer det sluta med att jag blir singel och det vill jag absolut inte vara med om!
    Men! Hänt något speciellt, Cia?

Ska alla Syltisar göra idag då? Jag ska iväg och tvätta bilen och sen ikväll ska jag iväg och jobba ett provpass!
  • enlitenbitkaka

Ushc är jättenervös nu! Är ju så himla mycket man ska hålla reda på inom det här jobbet.....tänk om jag "glömmer" en postlåda?

Frila: Ja jag ska åka mer och lära mig rutinera

Nu är min Svarta Pärla skinande ren från topp till tå och annonsen är inskickad till Blocket, väntar bara på purblicering. Tog en sväng förbi en bilhandlare förut och föll som en fura för en söt röd Golf, helt fabriksny för 99000:- *vill ha*

• enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-06-15 15:58:49 följande:
    Lusse: vet precis hur jobbigt det är innan man lärt sig rutinerna. Om du glömmer en postlåda så kan jag garantera att du inte är varken den första eller sista som kommer göra det.
    Ja.....vi får se hur det går. Kunde även få med mig en kille på måndag som "stöd" om jag ville. Ska ta med penna och papper och anteckna

Nuuu är min bil ute: http://www.blocket.se/vi/12326967.htm?ca=7_s
    (om någon moderator skulle kika in så är inte syftet med annonslänken att sälja bilen till någon här, utan bara visa upp den...okej?)
  • enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-06-15 16:16:27 följande:
    lusse: Förstår att det är nervöst! Jag är också jättenervös inför imorgon, har ju inte jobbat där på snart ett år och mycket kan ha ändrats + att jag ska jobba med en person jag inte jobbat med förut. Men vi kommer att klara våra jobb galant När får du börja tömma lådorna själv då?
    På måndag...har alltså bara ikväll på mig att lära mig rundan Går nog bra för oss sa du se!

Men nu är det officiellt: män och kvinnor kommer från två olika planeter! Berätta ju om mina och sambons rejält åtskillda åsikter om bebisverkstaden igår.... Idga när vi sitter på en uteservering och käkar lunch säger han följande: Ja, snart får vi väl börja kika på en ny lght också.
    Ööh, va? undrar jag...igår va du ju helt anti den idén (skaffa barn vid nyår och då fixa en billigare lght) . Då tittar han på mig som att jag är knäpp: " vadå, det sa jag ju aldrig, jag sa ju att vi SKA det....lyssnar du inte på vad jag säger?"

Vi totalt misssuppfattar varandra heeeela tiden
  • enlitenbitkaka

Ja "Män är från Mars, kvinnor är från Venus" stämmer vekrligen Vågar ändå inte hoppas på start vid nyår...

Har kommit hem från provdagen på jobbet, duchat och placerat mig i soffan framför Rainman och med en godisskål bredvid mig Fick köra högerstyrd postbil....såååå konstigt.

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-06-15 22:56:54 följande:
    lusse: Jag vill gärna blanda allt gott!!! Lite av varje för mig tack!
    Ja allt utom salt är välkommet i min godisskål

Vad roligt med sällskap i tråden! Gör Fröken ikväll då?
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-06-15 23:18:20 följande:
    Sambon sitter å håller på med vår router och byter lösenord eller något sånt... Vet inte riktigt vad han håller på med...Jag sitter oxå å tittar på Rain Man, men nu är det snart dags att gå å lägga sig. Så Natti natti!!!!!
    haha, är han också en datafanatiker? Sambon grejsade något på datorn igår så nu låter den som ett helt tröskverk....

Ja natti natti Fröken!
Svar på tråden SYLTFISK