• Cia80

SYLTFISK

Tjejer!
    Jag hoppas att ni inte börjar få för höga förväntningar, för det har inte jag.
    Var mer en kul grej, men visst skulle jag bli överlycklig om han gick med på nåt av det.

• Cia80

Fröken,
    Jag gissar att jag kommer få samma svar som du får från din sambo, alltså nej.

• Cia80

lusse,
    Du har så rätt så!
    Vi får väl se hur besviken jag kommer vara nästa vecka då det är meningen att mensen ska dyka upp.

• Cia80

luscious,
    För att inte prata om den lycka man får när man testar +.

Nä, nu är det dags för mig att sova. Ska upp 5.30 imorgon bitti.
    Sov gott tjejer så hörs vi snart igen.
    Kram

• Cia80

Godmorgon Frila,
    Har du haft en bra natt?

Jag ska snart börja bege mig mot jobbet. Försöker nu få i mig en tallrik flingor, men det är svårt.

• Cia80

Frila,
    Visst är det underbart att få gå hem och sova när man jobbat natt, är ju nästan det bästa

Japp...nu har jag jobb framför mig. Jobbar fre,lör,sön och mån. Känns lite trist när sambon är hemma.

• Cia80

Frila,
    Jag hoppas att den blir rolig.
    Sambon är ju ledig varje helg och jag jobbar som du, två av fem.

Sov så gott sen så hörs vi.
    Kram

• Cia80

Hej tjejer!

Har idag haft min andra golflektion och tycker fortfarande att det är kul

Är inte så jätteinne på bebis just nu, men vänta bara till nästa vecka då mensen tänker dyka upp.

• Cia80

lusse,
    Åh, vad härligt att segla!

Hmmm, jag borde gå och lägga mig snart, ska upp 5.30 imorgon bitti. Men det är så mysigt att sitta här i soffan bredvid sambon.

• Cia80

Hej tjejer!
    Hoppas allt är bra med er.
    Jag har fullt upp med jobb och att umgås med sambon.
    Är så tråkigt när hela helgen går åt till jobb, det blir inte så mycket tid över. Men igår kväll var vi och bowlade, det var riktigt kul!

Svar på tråden SYLTFISK