-
Yoyna skrev 2007-06-18 22:02:13 följande:Äh situps framför teven, power-walks osv. duger fint det också....plus att det är gratis
Fröken85 skrev 2007-06-18 22:03:11 följande:Men va sa sambon, gumman???
-
Fröken85 skrev 2007-06-18 22:12:59 följande:Usch va trist! Men ge inte upp hoppet än! han kanske planerar att överraska dig med det och vill få dig att sluta hoppas
Men som sagt...han är kille så man kan aldrig va säker
Velpottor.... och sju månade är bättre än ett helt år!
Hur går det med huset förresten? -
Vad trist
Men som man märker....allt det här går verkligen upp och ner i ett förhållande. Snart är ni på topp igen med ett hus att inreda och en kula på magen
har börjat kika mer och mer på barnvagnar det senaste tiden....älskar som bekant barnvagnar
har fastnat för Teutonias vagnar... Spirit s3 och Mistral S
-
Cia80 skrev 2007-06-18 22:54:31 följande:Fröken,Det är klart vi finns här.Jag ska också tacka för stödet du ger mig, det är guld värt.Nu ska jag sova, men vi kanske hörs imorgon förmiddag.Ta hand om er och dröm sött om bebisar inatt.Kram!Är det inte det tråden är till för?
Så man ska kunna prata av sig om sina tankar och problem, och få stöd av varandra!
Sussa sött Cia!

-
Ja Baytraveln är nog vääldigt prisvärdFröken85 skrev 2007-06-18 23:03:13 följande:Lusse: Jag sitter oxå å spanar på vagnar. Å är helt inne på babytravel jogger just nu. Fattar inte att jag inte sett den innan. Kollade på blocket å de är inte alls dyra ju. Ca 1700 för en ett år gammal vagn + ca 600 för liggdel. Verkar himla bra faktiskt!Å vill vara i din paln istället... med kula och hus!!! hihi Cia: Sov så gott, gumman min!
Och snygg! har försökt gilla UJ men Babytravel är mycket snyggare!
Börjar tvivla på om Bugaboo är rätt vagn för oss...ska def. ha svängbara framhjul men behöver kanske något med robust än Buggan *velar*
ja kula och hus vore inte fel
Sitter och letar treor nu iofs....
-
Neeeeej........skulle just posta världens längsta inlägg och så försvinner allt!!!! *gråta*
-
Skrutt: Vad trist med vovven
Ska hålla alla tummar och tår för att hon blir frisk! Är säker på att Kenzo skickar några tassvink och pussar också *ler*
Fröken: Vad duktig du är! Vi skippade gymmet idag pga djävulsk träningvärk men har iaf hittils bara druckit en shake...
När sambon kom hem från jobbet åkte vi och badade.....det var svinkallt!!!! Som plåster på såren så tog han med mig till Barnens Hus där jag fick strosa omkring lite
Föll som en fura för Teutonia Spirit S3 *vill ha* Så snygg, kanonkvalitet....Till och md sambon provkörde och det är inte klokt hur smidit det är med svängbart framhjul
ca. 7700:- med hårdlift....
-
Haha...jag drog runt på vagnen och helt plötsligt säger han "Får jag också prova"Thulan skrev 2007-06-19 15:59:15 följande:lusse: Åh va kul att kolla på vagn! Så din sambo provkörde vagnen, vad härligt Det kanske är dags för dig att ändra i listan i trådstarten till i höst istället för juni-08 Är sååå avundsjuk, vill också tjuvstarta. Vilken månad ska ni köra igång?
Babysteps....!
Ja Juni -08 blir det INTE.....sept./okt eller årsskiftet. Du får övertala din sambo att det är SÅÅÅ smidigt att börja i spet/okt så man slippr avbryta mitt i en termin....gjorde jag
-
Skrutt:
Nej just nu känns det som att det blir i sept/okt.
Ja just nu inväntar jag mens så efter den får vi se hur kroppen reagerar! Ja han är så engagerad som han behöver ungefär....barnvagnar gick bra...när jag började klämma på mammajeans tröttnade han 
-
haha nu ska vi inte ta ut segern i förskott men visst vore det undebartSkrutt 83 skrev 2007-06-19 20:28:23 följande:Lusse: Vad häftigt! Tänk om 3-4 mån kanske du sitter med ett + på stickan, COOLT! Din sambo har verkligen tinat på sista tiden! Jag hoppas verkligen att A är redo då så jag kan hänga på i jakten på ett +! Känns som det finns en liten gnista hopp iallafall! Vette sjutton om jag skulle lyckas få in A i en bebisaffär än.. Ja kan tänka mig att de kommer engagera sig i sånt som berör bebisen så som vagn och bilbarnstol mm men mammakläder lär inte intressera, A hatar att vara med när jag handlar =D
Tinat vet jag inte om han gjort.... Han VILL ju ha barn men skulle även kunna vänta tio år. Men han har insett hur mycket det betyder för mig och efsm vi ändå ska ha barn ihop - varför inte nu?
Blir han till en svans? F är min svans när vi är ute och shoppar
Går tätt efter mig och ser förvirrad, uttråkad ut. *haha*
Sa till honom att jag måste skaffa mig en till tjejkompis, en som är sugen på barn liksom jag som jag kan shoppa barnvagnar och mammajeans tillsammans med