SYLTFISK
Skrutt,
När är du ledig nästa gång? Jag är ledig på tisdag så imorgon eftermiddag åker vi till mina föräldrar. Har inte träffat dem på länge så det ska bli skoj.
Bowlingen gick bra, vann över sambon
Skrutt,
När är du ledig nästa gång? Jag är ledig på tisdag så imorgon eftermiddag åker vi till mina föräldrar. Har inte träffat dem på länge så det ska bli skoj.
Bowlingen gick bra, vann över sambon
Hej tjejer!
Hur har ni det?
Jag har ni äntligen jobbat klart min långhelg. Det var en helg från helvetet eller nåt sånt. Så jobbigt så jag var gråtfärdig igår när jag kom hem.
Men imorgon ska jag vara ledig, ska bli såå skönt!
Vi ska snart ge oss av hem till mina föräldrar. Ska bli skönt att få komma hem och bli lite ompysslad
Om jag har räknat rätt så ska jag ha mens imorgon, men har inte känt av något än.
Hej tjejer!
Här är allt toppen! Behövde verkligen den här lediga dagen.
Fortfarande ingen mens i sikte, inte ens nån mensvärk. Men jag har kanske räknat fel
lusse,
Förlåt!
Kanske ska hålla mig borta från tråden då det närmar sig tiden för mens varje månad.
Uj uj uj, det vore ju nåt
Finns det nån chans att du kan vara gravid på riktigt?
lusse,
Åh, så söt du är!
Det kan inte varit så att du testade för tidigt då?
lusse,
Jadu, det var en bra fråga.
Kan tyvärr inte svara på det eftersom jag själv plågar mig.
lusse,
Mmm, det har du nog rätt i
Ja du, så länge som sambon kommer spela tv-spel kommer jag nog hänga här.
Ska hänga lite tvätt så småningom också.
Vad ska du göra?
lusse,
Åh, torktumlare, det vore nåt. Men jag är glad över vår tvättmaskin. Så skönt det är att slippa gå ner i tvättstugan varje gång.
Glass är inte helt fel.
Fi,
Nja, är väl inte så övertygad om det.
Konstigt nog är jag helt inställd på att mensen kommer dyka upp.
lusse,
Vår tvättstuga är i ett annat hus, så det är riktigt skönt att man slipper släpa all tvätt.
Hej tjejer!
Har nu varit på brandutbildning. Var riktigt skoj!
Nu har dock mensen dykt upp, så jag är väl inte på mitt bästa humör. Fast denna månad lyckades jag faktiskt att inte hoppas så jättemycket. Även om det känns lite tråkigt.