Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Ja som sagt finne det ju både plus å minus med avbrutet. Jag känner bara att JAG inte skulle klara det just nu...

skrutt: nej, tror inte det blir någon tjuvstart ändå. Häromdagen så sa jag att jag längar tills 1a januari så vi kan börja. Då påpekade han att han bara hade lovat januari så det blir den 31a... Tror han ja!

yoyna: I love TM

• Fröken85

ja ni vet ju redan om min hemliga låda.. 'hihi'

• Fröken85

Nu loggar jag av för idag. Ska göra lite skolarbeten ikväll tänkte jag. Sov så gott vänner! Tack för att ni finns här...

• Fröken85

Hallå brudar! Hur är det med er idag? Här är det bra, men är så stressad för jag har så mycket att göra, men orkar ingenting....
    Borde städa, plugga, rasta hundarna men sitter här istället. Fy på mig...

• Fröken85

Ja alla vill vi gratulera lilla Lusse!!!

• Fröken85

Jag har faktiskt städat min lägenhet nu *stolt*.....

Fundera på att fixa något att äta, men vet inte vad....

• Fröken85

Å va gott. Är så hungrig nu så nu orkar jag inte laga nån mat. Får väl bli en kopp te och en macka sen....

• Fröken85

Men oj cia... Han kanske börja längta han oxå! Du får väl helt enkelt vara världens gulligaste och snällaste flickvän som inte alls tjatar på honom (lätt?, näe inte alls), så kanske det går snabbt innan han kommer och ber dig om en liten 'hihi'. Hoppas får man ju alltid!

• Fröken85

Jag längtar oxå...

Nu har jag även lyckats gå upp ett par kilo, och all de kilona har satt sig på magen. Har en fin liten kula och går ibland och klappar mig själv på magen och önsketänker att det är en liten bebis där inne. Men sen kommer verkligheten tillbaka och man vet att det bara är fett, fett, fett. Jag vill ju verkligen ha en riktig bebismage.

Jag är knäpp, jag vet!

• Fröken85

Ja den här längtan tar död på mig snart. Fattar inte hur jag ska orka längta till plusset när vi väl har startat...

Men nu måste jag sova tjejer! Ses väl imorgon hoppas jag!

Och igen då: Grattis lusse och hoppas att det gick bra för dig på provet! *KRAMAR*

Svar på tråden SYLTFISK