Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Lusse: Men lilla vännen, vad glad jag blir för din skull. Vilken fantastisk födelsedagspresent. Gud, va kul!!! Hoppas att nästa steg inte är långt borta nu då..*ler*.... Grattis grattis grattis!

• Fröken85

Ville bara be er önska mig lycka till! Imorgon är jag tärna på sambons systers bröllop och hoppas allt går som det ska...

Kommer väl inte komma in här imorgon så ni får ha en bra helg, tjejer! SÅ hörs vi på söndag!!!

Kram till er!!!

• Fröken85

Tack vännen! Dags att sussa nu!!! God natt!

• Fröken85

Hej allihopa!

Har haft en fantastisk helg med ett jättefint bröllop. Allt gick som de skulle så nu är de man och hustru 'hihi'....

Har precis varit på promenad med vovvarna, men fy vad de blåste kallt. Jag hade ju bara shorts på mig, det va ju så varmt igår. Lilla jag hade ju inte en tanke på att kolla hur varmt det va IDAG innan jag gick iväg...'haha'

presens: Va tråkigt att planerna lagts på is ett tag. Hoppas först å främst att du å din fru kommer överens och blir riktigt sams, det är det viktigaste ju. Sen hoppas vi ju även på att det kanske blir om ett tag ändå. Lycka till, tjejen!

luscious: Va kul med ridlektioner. Du måste berätta hur det var sen när du varit där! Å grattis än en gång till "förlovningsplaneringen(?)"...

frila: krya på dig gumman! Inget kul att va sjuk alls!!!

yoyna: Hoppas verkligen ni kommer in på er utbildning! Både för er och för vår skull! 'hihi'. Det är ju inte dumt att ha en barnmorskeutbildad här! Ska du förlösa våra knoddar sen då?! 'hahaha'

skrutt: Hoppas allt ordnar upp sig med hästen....

Oj vad långt det blev, men det blir väl så när man varit inaktiv hela helgen.

Trodde jag skulle vara ledig idag men de ringde igår och frågade om jag kunde jobba i em. Så nu åker jag snart, men är inte sugen alls. 12-17 blir det idag och sen har jag hundkurs vid 19 och sen måste jag plugga. Usch å fy, vilken dag!

Ha det bra tjejer!!!

• Fröken85

hallå!!!

skrutt: Njae, inte så värst sugen faktiskt. Mer sugen på att vara gift, men kanske inte på själva bröllopet.... Fattar ni??? *ler*

frila: Ja vill oxå ha recptet på lasagnen!!!

Puss å kram allihopa. Nu väntar skolböckerna. Så vi hörs!

• Fröken85

Hej mina gummor!

Nu har jag suttit och hällt i mig kaffe för att kunna hålla ögonen öppna. Är helt slut efter den här dagen och all stress inför vad jag måste hinna innan onsdag tar död på mig. Jag har iallafall läst 1 bok ikväll och skrivit klart mitt arbete. Varit väldigt effektiv och har kunnat släppa er trots att det varit intressanta diskussioner. Jag var ju så illa tvungen...

Imorgon blir ännu en tuff dag:
    Skola 8-12, jobb 12.30-18, studiebesök 18-21
    Efter det ska jag hinna läsa en bok på 350 sidor... Hur ska jag orka? Hur ska jag hinna? Fyyyyyy vad trött jag blir på mitt liv. Finns ingen chans att jag orkar plugga mer nu. Ville ju bara droppa in här och beklaga mig lite innan jag går och lägger mig.

Ang. diskussionen om persona. Tyckte det verkade vara en bra grej först, men nu är jag emot det *hihi*. Eftersom det är sambo som inte vill köra på med verkstan så tycker jag inte att han ska få köra utan kondom heller. Jag tror det är värre för honom att använda kondom än vad det är för mig. Så lite "skit" måste han väl få för att han inte släpper till, eller? *hahaha*... Är jag en otroligt hemsk och skadeglad fästmö? *hihi*

• Fröken85

Ingen här? God natt då tjejer! Sov gott!

• Fröken85

hallå! Nu är jag här! Har insett att jag får helt enkelt skippa att läsa boken ikväll. Jag är helt slut i både kroppen och knoppen.

Jag vill ju så gärna ha en city-cross MED svängbart styre. När man har citykorgen gör det ju inte så mycket, men man vill ju kunna vända den smidigt sen när man är ute på promeader me den som sittvagn. Men som jag har sagt så många gånger innan; man får väl se vad som finns när det är dags att införskaffa...

Vilken vecka bör man egentligen beställa vagnen i. Man vill ju knaske inte göra det före v 12... Men när är lagom egentligen?

• Fröken85

skrutt: Jo dagen har varit jobbig, men det bästa är att sånna dagar går fort, och att man är en dag närmre nyår!!! *hihi*... Näe, det är ju sant att man kanske inte behöver det, men det skulle ju onekligen vara bra om det var det vagnen. City-crossen ligger ju etta här oxå, mest för att jag tycker den är så himla fin... Men jag vill ju absolut ha city-korg!!!

• Fröken85

lusse: Ja, jag hörde det oxå om emmaljunga-vagnarna. Vad tråkigt för dem som inte får sin vagn i tid. Jag kommer säkert panikspringa till affären å beställ direkt efter UL.. *hahaha*

Svar på tråden SYLTFISK