SYLTFISK
Fröken: Det låter som en bra idé, då kanske våra bebbar blir 2 språkiga från födseln, HIHI. VAd ska jag göra då, lära dem deklarera och redovisa?
Fröken: Det låter som en bra idé, då kanske våra bebbar blir 2 språkiga från födseln, HIHI. VAd ska jag göra då, lära dem deklarera och redovisa?
Hur FL beroende är man om man har laptopen brevid sig när man lagar mat, så att man inte ska missa nån rolig disskussion? Jag behöver hjälp, jag vet!
Fröken: Haha ja det kan jag göra! Haha, ja alfabetet är grymt bra att kunna =D! Ja visst är det underbart med laptop, man kan ju missa hur mkt som helst om man är borta och lagar mat. Sambon bara skrattar. Jag förklarade att mitt sockerberoende bytts ut mot FL-beroende! Skönt att höra att man inte är ensam om att FL som matlagningssällskap! hihi
Frila: Ja bra idé, jag börjar: Hej jag heter Annica och jag är FL:ist!
Haha, någon mer som vill bekänna sitt missbruk?
Fi: Jag kikade in på din sida, vad ni har det fint hemma! Klänningen var fantastisk och vilket vackert bröllop ni verkar haft!
Cia: Härligt med shopping!
Frila: Kul att han vill shoppa en större lägenhet!
Fi: Ja, eller det är 4 kartor kvar med den jag börjar på måndag men det ska bli skönt! Ja om de är minsta olika måste du sluta omedelbart ;) :D
Yoyna: Håller tummarna för att du kommer in!
Nää nu måste jag äta lite. Kikar in om en stund igen! Kul att så många är inne samtidigt! hihi
Åå vad härligt med bröllop i västindien, det är ju så underbart där! Jag vill gifta mig i kyrkan, vet precis vilken också!
Fröken: Vad mysigt det låter!