• lillsock

Gardiner till barnrum?? Tips..

ska fixa dotterns rum, hon har två fönster i sitt rum. Vet ni vart man kan hitta fint tyg? Alla tips är välkomna..

• Svar på tråden Gardiner till barnrum?? Tips..
  • Jenny1

Jysk och Hemtex kan ha fina barntyger.

• lillsock

va tycker ni om smårutigt i vitt o rosa?

• lillsock

fast jag e så trött på rosa igentligen

• EnilemmE

Jag hoppar in här för jag behöver oxå tips!!

Älskade LOVA!! 070206 - 20:54, 4025g & 50 cm!!
  • Maggis Nervis

Jag har faktiskt gjort så att jag lensade loppisar och secondhandaffärer! Där brukar man kunna hitta jätteovanliga gardiner/tyger...

Jag är själv inte så haj på att sy så jag köper gärna färdigsydda... Sist hittade jag ett par jätteroliga med akvarium motiv fast i 70-tals stuk på loppis, dom var väldigt populära här hemma

Sen är det ju olika, vissa vill inte ha loppis/secondhand prylar och då är surfa på nätet ett tips... Kolla såna sidor som säljer grejer till barnrum!

*Vilda babyn i magen och Vilda barnet utanför*
  • lillsock

har satt in ett par bilder på rummet i mitt bildgalleri..kika gärna in, då det kanske e lättare

• Maggis Nervis

Vet att det är lite tråkigt men ikea då? Till det lilla fönstret blir kanske svårare.. Det beror på om du vill täcka hela fönstret eller bara ha en minder gardin...

*Vilda babyn i magen och Vilda barnet utanför*
  • lillsock

jag vill täcka rullgardinstången, kanske en liten kappa o ha över bara eller?

• Mamma2001

i äldsta sonens rum har vi Karin Mannerståls Busungar,och i minstas rum är det Zoo från samma.

Hugo 010806 - Oliver 051224
  • lillsock

Mamma2001:: Åhh va fina gardiner båda två..var hittar man tyget?

Svar på tråden Gardiner till barnrum?? Tips..