• Anonym

porrfilm som riktar sig till tjejer??

finns det porrfilm med många olika riktigt snygga killar som klär av sig långsamt i olika scener, och där de kysser och pussar tjejer långsamt och länge, och där de smeker tjejerna försiktigt och mjukt och där de filmar killarnas kroppar mycket mer än vad de filmar tjejerna???

• Svar på tråden porrfilm som riktar sig till tjejer??
  • Milton x

Någon som är sugen tror jag =)

• Anonym

sugen på vad.........

vill se om det finns sådana filmer som riktar sig till tjejer, vilket det alltså inte finns....

• Anonym (suck)

så, när du inte vill svara i en tråd skapar du en ny? Vad är det som säger att det är det tjejer vill ha och se???

• Anonym

Vad heter von triers? Constance? Helt ok, faktiskt!

• Anonym

Varför skulle det inte finnas p-rullar som vänder sig till tjejjer? Självklart finns det såna!

• Anonym

det gör det inte. men kanske vad jag hade velat se, om jag nu tittat på sånt.
    men det skulle filmas mera på killarna, om nu porrfilmerna skulle rikta sig till tjejerna.

beskriv en constance film.....filmas killarna mest där?

många olika riktigt snygga killar som klär av sig långsamt i olika scener.
    skrev det för det finns så många filmer som visar tjejerna på det sättet. men har inte sett någon film där killarna visas på det sättet.

• Anonym

Både kvinnor och män visas, men det är kvinnans utgångspunkt och hon som är mittpunkt i filmen rätt igenom. Inga ansiktssprut och et långsam takt. En trivsam och upphetsande film som gränsar mellan porr och erotik enligt min mening, och den snuddar ochså lite sinnligt vid kinky. Men även min sambo tyckte att filmen var snygg. Ärligt talat så såg vi den mest för att jag ville se den då jag hade läst om den, och jag är inte särskilt positiv till porr eller till exploatering av kvinnor som har företräde i de flesta filmer. Hatar allt vad bilder på ansiktssprut etc heter och får mest avsmak och äckelkänslor inför sådant. Men constance var vacker.

Sen finns det förstås lite snygga filmer tex av Michael Ninn och Andrew Blake som är uthålliga att se... Erotica tex. Inte så grova som många andra.

• Anonym

Ibland slås ett slag för Zazel, som är väldigt snyggt filmad, men den har en halvläbbig scen med ett huvud på ett fat, förmodligen influerat av biblisk historia eller ngt... tyckte att det var ett antiklimax.

• Anonym

ok men. det är mest nakna tjejer på framsidan av filmerna?
    filmas killarna mest i dessa filmer då?

• Anonym

finns det inga filmer med många olika riktigt snygga killar som klär av sig långsamt i olika scener.....

• Anonym (Man F)

Och hur var det nu, varför skulle killarna filmas mest?
    Blev inte de lika objektifierade då?

• Anonym

Jo, det finns ju en hel del såna filmer, men de står nog mest i böghyllan.

• Anonym

så det är... kvinnan som utgångspunkt och hon som är mittpunkt i filmen rätt igenom.......

jaha. finns det någon film med killen som utgångspunkt och han som är mittpunkt filmen rätt igenom......

• Anonym (Mums)

Här fick man juh en massa tips på filmer, frågan är bara vilken man ska välja?

Svar på tråden porrfilm som riktar sig till tjejer??