• Anonym (rädd)

Skydd mot Svarta Bibeln?

Jag undrar en sak.. ngn som är kuckilurig?

Vi har haft några jobbiga år med både det ena och det andra.. senaste smällen var ju att vår närmaste, min svärmor, fick cancer och gick bort.. Nu har svärfar fått nåt' fel i huvet', eller det har han väl alltid haft, men han är värre än någonsin och beter sig illa. Dessutom så har han involverat en person som sysslar med "svarta bibeln".. låter kanske fjantigt att jag nämner det men jag tycker det är otäckt.. man tänker ju på barnen.. och jag är rädd.

Folk tycker man är lite korkad om man tror på lite övernaturliga grejer men ngn är väl kanske en sån' som förstår tänkte jag.. och kanske "ngn" vet.

Det jag egentligen undrar är om det finns något sätt att skydda sig och sin familj, i förebyggande, ifall de håller på och "leker" med svarta trollkonster? För det är inte snälla saker de önskar oss isåfall, det kan jag lova..

• Svar på tråden Skydd mot Svarta Bibeln?
  • emsipemsi

Tja, jag vill inte verka spydig, men eftersom jag inte tror på övernaturliga saker, så skulle jag inte bry mig om någon satte "det onda ögat" eller motsvarande på mig och min familj.

Jag tror att det är det bästa skyddet man kan ha!

Däremot är det ju ett problem att närstående vill en illa, men det är ju en annan sak.

• Anonym (rädd)

Normalt tror jag inte på så mycket hokuspokus heller.. men en del.. men vill inte chansa då det gäller mina barn.

• Anonym (kristall)

Bergskristall skyddar mot onda "saker".. Jag har själv varit inne i en period av andlighet o pysslat med den mörka sidan o blev inte så lite rädd.. fick då hjälp av en god vän som gav mej en bergskristall..

Nu har jag helt slutat med att uttöva nått som har med det övernaturliga att göra, men min bergskristall - den ligger i en låda uppe i lägenheten.. Kommer aldrig packa undan den, för jag tror att eftersom jag tror på att den fungerar så gör den det.

• Anonym

Du behöver inte vara orolig. Nu vet inte jag hur gamla dessa människor är som du är rädd för men en sak är säkert, trolldom fungerar inte. Är de däremot satanister som har gått för långt så kan de rent fysiskt skada er så som vilken brottsling som hellst kan MEN eftersom de sysslar med det oerhört barnsliga svarta bibeln så är de bara ute efter att hölja sig i mystik mot dem som inte är pålästa på saken. De vill att du ska ha respekt för dem och vara rädd för dem, men det finns ingen orsak att du ska oroa dig. Har de däremot uttalat någon typ av hot så ska du polisanmäla det helt enkelt, plus att det är ett sätt att visa att du inte är rädd och inte tror på trams.

Att vara satanist (vilket kanske inte alls har med saken att göra) är att vara egoist, punkt slut. Ibland kan människor dra sin egen egoism så långt att de skadar andra men satanister är allt som oftast väldigt förnuftiga människor med stor livsglädje och som lever efter att bara sköta sitt och de sina.

/Egoisten

• Anonym

vad är svarta bibeln? vad kan den göra?

• Anonym (rädd)

Ja, jag ska direkt ut på webben nu och söka på "Bergskristall" för jag vill ändå inte chansa.. det är vuxna människor med mycket hokuspokus runt sig, inte satanister vad jag vet, men onda.. och egoistiska. Deras mor hade en "Svart Bibel" och de fortsätter med den linjen.. och näää.. jag törs som sagt inte chansa.. det är för otäckt.

• Anonym (rädd)

Hittar ingen bra sida med Bergskristaller.. så jag puffar upp lite..

• sedlighetsroteln

Anonym 4

Hur vet du att det inte funkar?

• Eelle

ja vad är svarta bibeln?? vad jag vet finns det bara en Bibel, en Koran osv... men nått som kallas svarta bibeln har jag inte hört talas om...

Svar på tråden Skydd mot Svarta Bibeln?