• Pluppas

Tandsmycke?

Då jag glömde ett alternativ i förra tråden så kommer här en ny!
    Nu vill jag då veta vad ni tycker om tandsmycken, fint eller inte?
    Om ni har eller har haft, hur länge har den suttit?

Själv har jag ett guldhjärta som suttit i 9 år, och jag gillar det verkligen!

• Svar på tråden Tandsmycke?
  • Needy

Har ett litet guldhjärta me en kristall i, har suttit där i 8 år, fick det i alla hjärtans dag av min man..lite trött pån är ja, men den sitter där o ..ja!

• Caylinn83

Nej och vill verkligen inte ha något. Ser ut som om man har skit på tänderna.

• April Mamma

Jag har en måne som har suttit där i ca 8-9 år...funderar på att ta bort den...Någon som vet hur det blir när man tar bort den? Antar att man måste putsa upp tanden.?

• Jii

Nej - har inte o vill inte ha.

Tycker att det är ganska fint - en liten kristall som gnistrar till när man ler Skrattande men vill inte ha själv.

Oj visste inte att de satt kvar så länge faktiskt!!

• Meli o Neo

Har inte och vill inte ha.
    En vän till mig hade ett sånt i ett par år. När hon tog bort den hade tanden gulnat förutom där smycket suttit, så det ser lite mysko ut. (Fast man kan ju slipa lite på tänderna kostnadsfritt hostandläkaren. Kan ju vara bra att veta.)

• ModerBlå

Bland det fulaste som finns!

**ja ser det snöar**
  • ModerBlå

och vill självklart inte ha

**ja ser det snöar**
  • Hallonröd

Nej men vill ha en liten kristall...har inte blivit av bara...men nån gång kanske Flört

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Aros

Nej, tycker att det är jättefult.

Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Hallonröd
    Fia Lundbom skrev 2007-04-23 14:43:32 följande:
    Nej - inte snyggt!Min kompis har en - det ser ut som hon har nåt skit på tanden. Typ matrester.. inte fräscht.
    Earth Angel skrev 2007-04-23 15:01:14 följande:
    Nej, gillar det inte. Tycker också det ser ut som nåt smuts när man kollar snabbt, snarare än ett smycke.
    Bempa skrev 2007-04-23 15:02:22 följande:
    Nej, och vill inte ha heller... Tyvärr ser det ut som smuts på vissa...
    Det tycker jag med när det är ett smycke i guld eller silver..men en liten gnistrande kristall är snyggt Flört
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
Svar på tråden Tandsmycke?