Inlägg från: Lina86 |Visa alla inlägg
  • Lina86

    glennart???!!!!

    oh helvete...
    min sambo sitter här o är stenhård på att om vi får en son så ska han heta Glennart... haha..
    uscha..

    vad tkr ni???

  • Svar på tråden glennart???!!!!
  • Lina86

    men det finns ju redan nån som heter så.. så det måste ju kunna bli godkänt.
    Jag vägrar ha det namnet på MIN son.

  • Lina86

    hehe
    han fick det där namnet på hjärnan förra gången vi skulle ha barn o jag satt o läste om ovanliga namn här på FL oså såg jag Glennart så då nämnde jag det för honom..
    sen dess har han inte kunnat släppa det..
    Jag tror verkligen att han är grav-allvarlig...

  • Lina86

    haha nääää

    jag har liksom tänkt på vanligare namn.. tex Edvin..
    Han är hård min karl.. har han bestämt sig så HAR han bestämt sig... hehe

  • Lina86

    haha man kan ju undra hus vissa tänker när dom ger sina barn namn.. hehe

    Nä nån glennart kommer det inte bli i min familj iaf.. han ska INTE få som han vill.

  • Lina86

    haha ja man skulle kunna tro det..
    men jag tror dessvärre inte att min sambo skämtar när han vill att ungen ska heta så..

  • Lina86

    Hehe, det blir förmodligen ingen flicka för oss..

    Det är så jävla svårt med pojknamn.. det enda jag har kommit på är Edvin eller Hendrix. men dom är ju inte heller så fina..
    sen så älskar ju jag hårdrock/metal och skulle kunna döpa min son efter typ James i Metallica osv..

    Nä Glennart kommer det aldrig bli.. karln får väl kalla honom för det när inte jag är hemma eller nåt.. hehe

  • Lina86

    Jo ganska så.. men jag hade en släkting.. som dock är död nu.. men min farmor har berättat om honom..
    Han hette Edvin o var en riktig snuskgubbe o tjuvkikade alltid på flickor o kvinnor när dom bytte om eller dyl.. o medans han gjorde det så runkade han... så han kallades för Runk-Edvin.

Svar på tråden glennart???!!!!