• zara81

Missfall igen? tyder det på det??nån som känner igen sig?

Jag var hos läkaren i tors förra veckan och fick reda på att jag är gravid..(Efter att nyss fått ett missfall)Jippie tänkte jag tills hon snabbt tog ner mig på jorden och sa:- det här ser inte så bra ut. antingen är det väldigt tidigt så det är svårt att se el så är det på väg o bli missfall. Till saken hör också att jag har småblödigt i ca 3 v.
    Hon sa också att det är lika normalt att blöda i början av en graviditet som att få missfall.Sen avslutade hon genom att säga.Får du som en riklig mens inom två v så kan du avboka din tid för då har du fått missfall, i annat fall så syns vi om 2 veckor. detta var lite bakgrund.
    Så jag undrar nu..jag har fortsatt o blöda men inga jättemängder...blir bara så orolig , dem här två v är pest o pina, vi kan inte ens glädjas över att jag är gravid-el va...vad tror ni, ska jag vänta mig missfall?

• Svar på tråden Missfall igen? tyder det på det??nån som känner igen sig?
  • chippo

hej
    konstigt att du måste vänta två veckor särskilt när du just har haft ett mf har varit i "din" situation 5 gånger (har visseligen inte slutat bra någon gång men det säger inte att det kommer att gå så för dig)men de är helt underbara på kk här i varberg nu sista gången så kom jag upp redan i v4+5(för jag blödde lite, lite) å de som sagt ser ju inte så mycket på ultraljudet så tidigt men vad de kan göra är ju att ta ett blodprov (s-hcg) på dig för att se hur mycket "gravhormoner" du har å hur nycket du ökar på bara några dagar... tycker att du skall ringa å begära det, för det är en psykisk press att vänta
    hoppas att det går bra för dig
    kram å lycka till chippo

Svar på tråden Missfall igen? tyder det på det??nån som känner igen sig?