Ökad flytning när ägget fastnar?
Hej!
Jag bara undrar om det är vanligt att man har ökad flytning precis när ägget fäster?
tacksam för svar!
Hej!
Jag bara undrar om det är vanligt att man har ökad flytning precis när ägget fäster?
tacksam för svar!
Tror inte det finns några konkreta belägg för att det kan vara så,ägget fäster dag 5-12 och Beta hcg börjar då bildas sedan tar det ett par dagar innan man kan avmäta det så kroppen kan nog inte ge så tidiga symtom... kan ha fel men tror det är så... lycka till!
Jag hade ägglossníng för en vecka sen exakt, vill så gärna att detta ska vara ett tecken på att ägget fäst..
Någon? :)
Vet bara att man ofta far en latt blodning nar agget faster.
mo3; det har jag aldrig nånsin fått! har inte hört nån annan haft det heller.... eller menar du att man blöder invärtes, att det inte märks?
Tycker att jag har ökade flytningar vid ägglossningen och kanske att jag har haft lite ont när ägget har fäst, men jag är inte säker på att det varit det...
Har hört om de som har haft en liten "teckenblödning" (tror att det heter så) när ägget fäst.
Sök på nidblödning. Så heter det när man får en blödning när ägget fäster. Det är dock mer ovanligt än vanligt att man får en nidblödning.
okej! jag tror er Boel och asla01; att man kan få det nångång ja. lite skillnad mot det jag svara på.
Okej men det är nidblödning man får i så fall alltså, inte märkvärt ökade flytningar? (i regel)?
puffar lite här - vill oxå veta!!!