Inlägg från: puppan 1966 |Visa alla inlägg
  • puppan 1966

Fallet Louise

Jag måste bara få skriva av mig, jag sitter och tittar på Uppdrag Granskning och jag kan säga att ingenting har någonsin fått mig så fruktansvärt arg och ledsen!!
    Det som har hänt den här stackars flickan är bland det mest fruktansvärda jag varit med om. Och de människor som får betalt för att hjälpa barn som Louise, bara skiter i att ta tag i situationen. Barn ska aldrig någonsin behöva sova ute i skogen mitt i vintern, och de ska absolut inte bli placerade hos en människa som förgripper sig på och våldtar barn! Usch...jag blir så jävla ledsen, jag sitter här o tårarna bara rinner...
    Och så har de där hemska människorna mage att sitta o skylla i från sig. FY FAN!

• Svar på tråden Fallet Louise
  • puppan 1966

Precis, det är ju helt sjukt!
    Alla sitter där på sina höga hästar och skyller på sekretesslagen.
    Flickans liv är ju förstört, och ingen kan/vill ta ansvar. Men som en i programmet sa: Vad hade ni gjort om det var ert barnbarn?
    Jo, det skulle jag med vilja veta.
    Nä fy! Nånting i den där kommunen är riktigt fel.

• puppan 1966

jo det är sant men jag visste inte vart jag skulle lägga tråden, är inte så hemma här än!
    Jag kan bara säga det att jag har ringt till alla mina vänner för att ventilera min ilska, och alla tycker samma som jag. det är sjukt helt enkelt!! stackars flicka.
    Och det med att dom har hotat fosterfamiljen med att ta flickan därifrån pga att dom inte dansar efter deras pipa!

Svar på tråden Fallet Louise