samlingsplats för uj-ägare! (mountain buggy/oth) del vi
morrn morrn
är detta nya tråden?=
beställde camo filt plus bljpåse igår å nu på morgone fick jag de på posten.. bra service får jag säga!! ![]()
morrn morrn
är detta nya tråden?=
beställde camo filt plus bljpåse igår å nu på morgone fick jag de på posten.. bra service får jag säga!! ![]()
bellahhh
va?? försenad? de e för att den ska vara så snygg som möjligt.. den e as speciel så den levereras säkert på aldeles eget sett ![]()
köpte de på 1klass.... skit snabbt gick de
bellahhh: jag har en sulky.. en marinblå/neongrön... ![]()
bellahhh
ja klart han kan ha den! filip hade den i somras då han var 5 månader.. den har liggläger å så..
bellahhh
klart du ska behålla fifties... sååå mkt snygare än baroqen(vet ej stvning .-) )
vad e de den 4 juni??
jag kommer me den 4 jun i om jag inte jobbar
men har ingen aning om vi ska göra ![]()
milda
grattis!!
får du fota den nu e då
Med denna namnunderskrift vill jag vänligt men bestämt be dig tänka över bytet av Uj-klädsel. Då de ej är av samma modell, alltså heller ej passar varandras chassin så måste bytet kunna hävas. Det har heller aldrig framgått på ett skysst sätt att de är av olika årsmodell vilket du antagligen visste. Anke gjorde ett byte i god tro till dig! Hennes nya klädsel passar inte vagnen så att byta tillbaka måste vara det enda rätta.
Mvh Familjelivs största UJ fans!
Micaela Wallgren - Hallstavik
emma svensson - karlskrona
Marit Johansson - Borlänge
Jenny Olsson - Landvetter
Anna Kallkopf - Stockholm
Isabelle Hansson - Öckerö
Therese Jonsson - Stockholm
Mickaela Bergersen - Stockholm
Sofia Jonsson - Kungälv
Cecilia Warnberg - Uppsala
Jessica Lövström - Göteborg
idag ska jag börja jobba!!!!!!!!!!!!! *ångest* längtade så efte rde men nu när de väl gäller känns de lite jobbigt ![]()
missJo
jag har inte jobbat på 4 år tror jag.. var arbetslös 1 helt år.. sen plugga ja 1,5 år.. men de e ju som å jobba typ.. men har varit helt hemma sen jag blev gravid.. sen midsommarafton 2005.. så nu är de såå trist å bara gå hemma.. man vill ha lite vuxen kontakt å prata annat än bebis.. men samtidigt e de så mysogft å va ute nu när de e fint väder.. men jag jobba 80% å jobbar varann helg så är ledgi 2 dagar i veckan vissa veckor.. nästa vecka är jag ledig ons å torsdag... jobbar helg däremot.. men ja.. mer pengar blir de!!